Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  اشرفی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بر اساس اطلاعیه شماره یک در خصوص "طرح حمایت معیشتی دولت" اعلام کرد: از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۵ آذر کد دستوری *۶۳۶۹# به طور رسمی فعال می شود و امکان ثبت درخواست شماره ملی سرپرست خانوار فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شماره تلفنی که از آن به سامانه مذکور مراجعه می‌شود باید متعلق به سرپرست خانوار بوده و با شماره ملی سرپرست خانوار مطابقت داشته باشد.

اشرفی گفت: درخواست مراجعه کنندگان به صورت سیستمی بررسی و نهایتا ظرف ۲۴ ساعت کد رهگیری برای متقاضیان از طریق پیامک با سرشماره HEMAYAT ارسال خواهد شد و متقاضیان باید پس از ۴۸ ساعت از زمان دریافت کد رهگیری به سامانه hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

سرپرست اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان در تشریح معیار بررسی درخواست متقاضیان گفت: اطلاعات موجود در پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان که بیش از ۲۰ پایگاه اطلاعاتی در شکل گیری آن نقش دارند، ملاک بررسی درخواست متقاضیان است.

او گفت: خراسان جنوبی رتبه سوم در میان سایر استان‌ها از لحاظ پوشش طرح حمایت معیشتی دولت را در کشور را دارد.

اشرفی تاکید کرد: هم استانی‌ها باید مراقب سوء استفاده‌های احتمالی باشند و اعلام می‌کنیم تنها مرجع اطلاع رسانی رسمی در خصوص شناسایی مشمولان، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و هرگونه اطلاع رسانی توسط سایر نهاد‌ها در خصوص شمول و بررسی درخواست متقاضیان فاقد اعتبار است.

انتهای پیام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها

طرفداری| مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد:

پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها جهت اعمال رویه های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاههای ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود:

بدیهی است با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • حق مسکن افزایش پیدا کرد؟ | توضیحات مهم مدیرکل روابط کار وزارت تعاون
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز