Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@16:41:53 GMT

همت بسیج در عرصه سازندگی ارزشمند است

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۹۰۸۰۸

همت بسیج در عرصه سازندگی ارزشمند است

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بسیج توانمندی‌ خود را در حوزه‌های گوناگون نشان داده و طبق فرمایش مقام معظم رهبری هرچه بخواهیم با وارد شدن بسیج به دست خواهد آمد و کار بسیج در همه زمینه‌ها ارزشمند بوده است.

حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی در همایش تجلیل از جهادگران عرصه بسیج سازندگی در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد، با بیان اینکه پروژه‌هایی که در چندین سال قبل تاکنون در دست اقدام بوده، با ورود بسیج سازندگی در ظرف یک ماه انجام شد، اظهار کرد:انجام پروژه‌ها با همت بسیج و مردم یک معجزه است بنابراین اعتماد بزرگترین قوت بسیج خواهد بود چراکه در  حوزه اقتصاد و عمرانی خوش درخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه بسیج در زمینه جهاد سازندگی  ۳۸ هزار بنگاه زود بازده را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: امروزه بسیج توانسته احداث ۲۰ هزارنیروگاه برق ۵ مگاواتی در کارنامه خود ثبت کند و اگر امروز در حوزه امنیت کارآمد است باید به آن اعتما داشت تا کشوری شکوفا در زمینه‌های مختلف داشته باشیم.

کار بسیج سازندگی است

سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا در ادامه این مراسم گفت: شجره طیبه بسیج در ادامه درخت پاک انقلاب ایجاد شده و هیچ تندبادی آن را تکان نمی‌دهد.

وی اردوهای جهادی و کارهای جهادی را از خدمات بسیج به برشمرد و افزود: کار بسیج سازندگی و اردوهای جهادی مصداق کامل حسنه است.

فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد:بسیج بهترین معامله را با خداوند انجام می‌دهد و هیچ‌گاه کارشان بی‌برکت نیست، وقتی بسیج پای کار بیاید اتفاقات بزرگی در حوزه‌های امنیت و اقتصاد مقاومتی رخ می‌دهد.

بابایی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی تنها راه کار مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است و باید از این نسخه درمان و شفابخش بهره گیریم.

تشکیلات بسیج در همه زمینه‌ها حساب شده و منظم است

حجت‌الاسلام یدالله غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران در ادامه با بیان اینکه بسیج طبق فرمایش امام خمینی مستحکم و استوار بود است، اظهار کرد: بسیج توانسته در همه زمینه‌ها به ویژه در رفع  آشوب و فتنه‌های اخیر رسالت خود را به خوبی حفظ کند.
وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی بالای میلیون‌ها نفر بسیجی دارد که یک افتخار بزرگی برای ما محسوب می‌شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران تاکید کرد: امروزه بسیج در زمینه‌های سازندگی، بهداشت و امنیت بسیار هوشیارانه عمل می‌کند چراکه با این همه خدماتی که از سوی بسیج صورت می‌گیرد، دشمن چشم دیدن آن را ندارد.
غلامی یادآور شد: امروزه حضور بسیج  سازندگی در مناطق محروم بسیار اثر بخش بوده و روستاهای دور افتاده کشور از آبادانی‌های خوبی در زمینه تاسیسات و تجهیزات برخوردار شدند که آن هم به همت و حضور بسیجیان به عنوان گروه جهادی در مناطق مختلف بوده است.
به گزارش ایسنا، در پایان همایش تجلیل از جهادگران عرصه بسیج سازندگی که در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد از ۱۴۰ نفر از جهادگران عرصه سازندگی تجلیل شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بسيج سازندگي نماینده ولی فقیه در مازندران نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي سپاه کربلای استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، قرارگاه سازندگی بسیج سپاه لامرد در راستای محرومیت‌زدایی و آبرسانی به مناطق محروم به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی سپاه و به صورت شبانه روزی، ظرف کمتر از دو ماه اقدام به اجرای عملیات ترمیم جاده دسترسی به چاه‌ها، برق‌رسانی، تست پمپاژ و … در خط انتقال شبکه آب به شهر لامرد نمود که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

این پروژه ۱۱ سال بر زمین مانده بود اما اکنون با تلاش نیروهای جهادی و خدوم بسیج سازندگی با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در مرحله بهره‌برداری است.

کد خبر 6099752

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی در بشرویه
  • راه‌اند‌ازی ۶۵۰ نیروگاه خورشیدی در استان سمان در سال ۱۴۰۳
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری
  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • نهضت آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور پیگیری می‌شود
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند