Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:25:30 GMT

دستگیری 15 نفر از عوامل اصلی اغتشاشات در شیراز

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۹۰۹۲۵

دستگیری 15 نفر از عوامل اصلی اغتشاشات در شیراز

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد که 15 نفر از عوامل اصلی تخریب و آتش‌زدن بانک‌ها و جایگاه‌های عرضه سوخت در کلانشهر شیراز توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر شده‌اند.

سردار رهامبخش حبیبی دوشنبه 4 آذر به خبرنگاران گفت: در جریان اعتراضات هفته گذشته در خصوص سهمیه بندی سوخت، عده‌ای فرصت طلب با سوء استفاده از این موضوع اقدام به تخریب اموال عمومی و دولتی نظیر شعب بانک و جایگاه‌های عرضه سوخت در نقاط مختلف شیراز کردند که با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی، 15 نفر از عاملان اصلی این اغتشاشات طی چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد، مقادیر زیادی اموال مسروقه از بانک‌ها و اماکن دولتی و خصوصی کشف شده است.

حبیبی با بیان اینکه دستگیری سایر عوامل اغتشاشات و ناآرامی‌های هفته گذشته به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند به هر نحوی آرامش و آسایش شهروندان را به هم بریزند، با برخورد قاطع و قانونی نیروی انتظامی مواجه خواهند شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای عابر بانک در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی در استان فارس نیز از دستگیری یک سارق عابر بانک در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد پس از تخریب به دستگاه خودپرداز ATM و مقدار 95 میلیون ریال وجه نقد را به سرقت برده بود.

سرهنگ محمدهاشم قسام با بیان اینکه سرقت از خودپرداز بانکی در ممسنی روز یکشنبه 3 آذر حادث شده بود، گفت: محل وقوع این حادثه شهر "خومه زار" از توابع شهرستان ممسنی بود که بلافاصله بعد از گزارش موضوع، ماموران روی آن متمرکز شده و سارق را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

قسام همچنین گفت: در بازرسی از محل اختفای این سارق که در بازجویی به جرم خود اقرار کرده بود، 95 میلیون ریال وجه نقد مسروقه و 50 قطعه کارت عابر بانک ضبط شده متعلق به شهروندان کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی اعلام کرد که سارق یاد شده پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی ارجاع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اغتشاشات شيراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نوری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی که ظهر روز گذشته در محل میدان فرشید شهرستان تویسرکان بین ۵ نفر رخ داد، بلافاصله مأمورین انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با شگردهای پلیسی موفق به کنترل اوضاع و متوقف کردن درگیری و در نهایت شناسایی و دستگیری عوامل ایجاد درگیری شدند که پس از دلالت آنها به مقر انتظامی و در باز جویی های به عمل آمده صراحتاً به بزه ارتکابی معترف و اعلام داشتند بدلیل اختلاف ملکی و با استفاده از چوب و قمه با یکدیگر درگیر شده‌اند.

نوری ضمن تصریح اینکه در این درگیری ۲ نفر از عوامل اصلی به شدت مصدوم شدند، بیان داشت: که در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان دستگیرشده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی تویسرکان در خاتمه گفت: یادگیری مهارت کنترل خشم و پیگیری اختلافات از طریق معتمدین و متنفذین محلی و در نهایت مشاورین انتظامی و مراجع قضائی مانع از وقوع نزاع و درگیریهای اینچنین می‌شود.

کد خبر 6096683

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند