Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد که 15 نفر از عوامل اصلی تخریب و آتش‌زدن بانک‌ها و جایگاه‌های عرضه سوخت در کلانشهر شیراز توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، سردار رهامبخش حبیبی دوشنبه 4 آذر به خبرنگاران گفت: در جریان اعتراضات هفته گذشته در خصوص سهمیه بندی سوخت، عده‌ای فرصت طلب با سوء استفاده از این موضوع اقدام به تخریب اموال عمومی و دولتی نظیر شعب بانک و جایگاه‌های عرضه سوخت در نقاط مختلف شیراز کردند که با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی، 15 نفر از عاملان اصلی این اغتشاشات طی چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد، مقادیر زیادی اموال مسروقه از بانک‌ها و اماکن دولتی و خصوصی کشف شده است.

حبیبی با بیان اینکه دستگیری سایر عوامل اغتشاشات و ناآرامی‌های هفته گذشته به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند به هر نحوی آرامش و آسایش شهروندان را به هم بریزند، با برخورد قاطع و قانونی نیروی انتظامی مواجه خواهند شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای عابر بانک در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی در استان فارس نیز از دستگیری یک سارق عابر بانک در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد پس از تخریب به دستگاه خودپرداز ATM و مقدار 95 میلیون ریال وجه نقد را به سرقت برده بود.

سرهنگ محمدهاشم قسام با بیان اینکه سرقت از خودپرداز بانکی در ممسنی روز یکشنبه 3 آذر حادث شده بود، گفت: محل وقوع این حادثه شهر "خومه زار" از توابع شهرستان ممسنی بود که بلافاصله بعد از گزارش موضوع، ماموران روی آن متمرکز شده و سارق را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

قسام همچنین گفت: در بازرسی از محل اختفای این سارق که در بازجویی به جرم خود اقرار کرده بود، 95 میلیون ریال وجه نقد مسروقه و 50 قطعه کارت عابر بانک ضبط شده متعلق به شهروندان کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی اعلام کرد که سارق یاد شده پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی ارجاع شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شیراز ناآرامی اعتراضات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت

به گزارش خبر گزاری صداو سیمای استان لرستان ؛ فرمانده انتظامی کوهدشت گفت:در پی اعلام مرکز فوريت های پليسی ۱۱۰ مبنی بر يک فقره نزاع دسته جمعی در يکی از مناطق سطح شهر ماموران انتظامی اين شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
سرهنگ علی امانی افزود: مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی مشاهده کردندکه درگیری چند نفر به علت اختلافات قبلی  موجب ايجاد تنش و برهم زدن آسايش  ساکنان آن منطقه شده اند.
وی گفت:با حضور به موقع و مقتدرانه پليس پنج نفر از عوامل اصلی نزاع دستگير و چهار تيغه شمشير و قمه از منازعان کشف شد.
فرمانده انتظامی کوهدشت افزود:افراد دستگير شده  برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
 سرهنگ علی امانی گفت:پليس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پيگيری های لازم برای دستگيری عاملان جرم و ناامنی اقدام و با جديت با افرادی که بخواهند نظم و امنيت جامعه را خدشه دار کنند برخورد قانونی می كند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد