Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@19:29:40 GMT

کتاب «شام سرد شد کوتي‌کوتي» بازنشر شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۹۱۰۵۳

کتاب «شام سرد شد کوتي‌کوتي» بازنشر شد

خبرگزاری آریا- کتاب «شام سرد شد کوتی‌کوتی»؛ از آثار موفق ادبیات کودک و نوجوان ایران، با شمارگان 2500 نسخه، برای سومین بار بازنشر شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، پیش‌تر نیز 7هزار و 500 نسخه از این اثر به چاپ رسیده است. اولین کتاب از مجموعه قصه‌های کوتی‌کوتی با عنوان «شام سرد شد کوتی‌کوتی» اثر فرهاد حسن‌زاده بازنشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجموعه «قصه‌های کوتی‌کوتی» داستان بچه هزارپایی آبی رنگ و دردسر‌های اوست که در سال‌های اخیر یکی از آثار موفق عرصه ادبیات کودک و نوجوان ایران بوده است.
تصویرگری این اثر را که تاکنون به زبان‌های کردی، انگلیسی، مالایایی، چینی، ترکی و عربی نیز ترجمه شده، هدا حدادی بر عهده داشته است.
کوتی‌کوتی خوش‌شانس، خسته نباشی، اگر صدای قطار نبود، وای! نه، بی دردسر، عجیب‌ترین نقاشی دنیا و خواب‌آلو، عنوان برخی از داستان‌های این کتاب است.
در قصه «بی دردسر» این کتاب می‌خوانیم: کوتی‌کوتی فوتبال بازی را خیلی دوست دارد. اما هیچ‌کس بازی او را دوست ندارد. خودش که فکر می‌کند قهرمان است. آقای گل است. اما همه می‌دانند که او بازیکنی با هزارپاست؛ و هزار دردسر. در خط حمله که بازی کند، توپ زیر پاهایش گم می‌شود. دفاع که باشد، پای همه را خرد می‌کند. دیروز مربی‌اش فکر تازه‌ای کرد: بهترین جا برای کوتی‌کوتی دروازه است!
«سرما نخوری کوتی‌کوتی» و «دنیا را بلرزان کوتی‌کوتی» عنوان‌های جلد دوم و سوم مجموعه قصه‌های کوتی‌کوتی هستند.
مخاطبان این کتاب 44 صفحه‌ای، کودکان بالای چهار سال هستند.
علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را با قیمت 12هزار تومان از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شهر کتاب‌ها خریداری کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین زارع به دليل عفونت از ناحیه چشم چند روزی از تمرینات دور بوده است.

قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان و دارنده مدال برنز المپیک، با توجه به این عفونت چشمی، نتوانسته تمرینات مدنظر خود و کادر فنی را انجام دهد و بازگشت صد درصدی زارع به تمرینات منوط به بهبود این بیماری تحت درمان پزشکان است.

اميرحسين زارع كه شانس اصلى كسب مدال طلا در سنگين وزن براى تيم ملى كشتى آزاد ايران در المپيک به حساب می‌آید، با این دردسر عجیب فعلا از تمرینات دور خواهد بود و این‌ موضوع در فاصله کمتر از سه ماه تا المپیک نمی‌تواند خبر خوبی برای ورزش کشور باشد.

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی در درمانگاه شهر چوئبده بیماران را به دردسر انداخت + فیلم
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود
  • زندگی و زمانه آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی در «شمع محفل»
  • تجدید چاپ مجموعه کتاب «کودکی نامداران»
  • جلوه‌ای از شکوه زندگی امام صادق(ع)