Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بر اساس گزارش ناظران دیدار تیم‌های شهداب یزد و فولاد سپاهان اصفهان از هفته هشتم لیگ برتر والیبال مردان که به میزبانی یزد برگزار شد، تیم شهداب یزد به دلیل رفتار ناشایست تماشاگرانش تا تشکیل جلسه کمیته انضباطی و اعلام رای از سوی این کمیته، از حضور تماشاگران خود در بازی‌های خانگی محروم شد، بنابراین دیدار هفته نهم تیم شهداب یزد برابر تیم شهروند اراک، بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهیل کمال‌آبادی بازیکن تیم فولاد سپاهان اصفهان نیز که در این دیدار از داور کارت قرمز دریافت کرده بود، برای ادای توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده، به کمیته انضباطی فدراسیون والیبال احضار شد.

جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال جهت رسیدگی به اتفاقات این دیدار، روز دوشنبه ۱۱ آذر با حضور مدیرعامل باشگاه شهداب و بازیکن تیم فولاد سپاهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون والیبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال اخبار ورزشی لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار و محرومیت احتمالی برای بازیکن استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در پایان دیدار استقلال و ذوب آهن که با پیروزی شیرین و دلچسب شاگردان جواد نکونام به پایان رسید، اتفاقات عجیبی مقابل تونل ورودی استادیوم آزادی رخ داد که اکنون باعث شده تا بازیکن جوان آبی‌ها برای پاسخگویی در خصوص رفتارش، به کمیته انضباطی احضار شود.

امید حامدی فر که در لحظات پایانی بازی به میدان رفته بود، پس از سوت کوپال ناظمی و برگزاری جشن پیروزی توسط بازیکنان استقلال، به یک باره به سمت مهرداد رضایی حمله ور شد و با وارد کردن ضربه‌ای به این بازیکن، باعث سرنگونی او شد. حرکت عجیبی که تنش‌ها و جنجال‌ها را نیز در پایان بازی افزایش داد.

ریشه این حرکت به اتفاقات میان این دو بازیکن در بازی در رفت برمیگردد که ویدیویی از مهرداد رضایی منتشر شد که او جملاتی را خطاب به حامدی فر بیان می کند. همین موضوع کافی بود تا بازیکن استقلال برای گرفتن انتقام از رضایی، به سمت او رفته و اینگونه جبران مافات کند!

البته این حرکت برای حامدی فر گران تمام شده چرا که این بازیکن برای پاره ای از توضیحات، به کمیته انضباطی احضار شده است و گفته می شود احتمالا او با محرومیت یک یا چند جلسه ای روبرو خواهد شد.

دیگر خبرها

  • احضار و محرومیت احتمالی برای بازیکن استقلال
  • حکم تاریخی کمیته انضباطی فدراسیون: تنبیه آزارگر به جای قربانی
  • ورود مردان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد
  • اعلام رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان/ بازی رفت و برگشت فقط با حضور زنان!
  • نقره داغ هواداران مرد سپاهان و پرسپولیس؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده با حضور بانوان تماشاگر
  • بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • حکم بی‌سابقه و تاریخی فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس-سپاهان فصل آتی فقط با تماشاگران زن/ مردان محروم شدند!
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • حامدی فر و بازیکن ذوب آهن به کمیته انضباطی احضار شدند