Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه بسیج از جنس مردم است و نباید با وجود بسیجیان رهنمودها و مطالبات رهبر معظم انقلاب بر زمین بماند، گفت: باید بسیج هیأت اندیشه‌ورز شکل دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی ظهر امروز در نشست مجمع عمومی بسیج شهرستان اسدآباد که به مناسبت هفته بسیج و در سومین روز از این هفته در حسینیه آیت‌الله خامنه‌ای این شهر برگزار شد، با اشاره به افتخارآفرینی بسیج درعرصه‌های مختلف، اظهار کرد: بسیج از پدیده‌های شگفت‌انگیز است که در طول تاریخ به انجام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به طراحی توطئه‌های دشمن در اغتشاشات اخیر افزود: نقش بسیج در خاموش کردن توطئه دشمن مهم بود و باید به بسیجی بودن خود افتخار کنید.

حسینی با بیان اینکه بسیج از جنس مردم است و نباید با وجود بسیجیان رهنمودها و مطالبات رهبر انقلاب بر زمین بماند، ادامه داد: باید بسیج هیأت اندیشه‌ورز شکل دهد و نیازهای جامعه در زمینه اقشار مختلف را بر کاغذ بیاورید و نیازهای اولویتی را اورژانسی پیگیری کند.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه یکی از مطالبات رهبری توجه به ازدیاد جمعیت است، خاطرنشان کرد: مسئولان برای تشویق خانواده‌ها در فرزندآوری خدمات رایگانی مانند صدور شناسنامه، شیرخشک ، پوشاک ، هزینه رایگان بیمارستان و... ارائه دهند.

وی تکریم سرمایه‌داران را در شهرستان یکی از وظایف مجمع بسیج خواند و گفت: ایده‌های افراد باید در میدان عمل انجام شود.

امام جمعه اسدآباد از شهردار درخواست کرد به نیت هر نوزادی که در آینده متولد می‌شود، مبلغ ۵۰ هزار تومان هدیه به والدین هر نوزاد پرداخته شود.

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد هم با اشاره به فرمایشات امام (ره) و رهبر معظم انقلاب درباره بسیج، خاطرنشان کرد: بسیج تجلی ایثار و از خودگذشتگی است.

امیدعلی الیاسی با بیان اینکه مجمع بسیج با هدف توجه به آرمانهای انقلاب و حل مشکلات مردم شکل گرفته است، افزود: این مجمع یکبار دیگر با آرمانهای امام (ره)، شهدا و ولایت تجدید پیمان می‌‌کند.

لازم به ذکر است، در این مراسم تعدادی از اعضای مجمع بسیج، طرح‌هایی را در راستای توسعه علمی، تحکیم بنیان خانواده، ارائه دادند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست با تشکل‌ها و فعالان عرصه کارگری افزود: انقلاب‌اسلامی، انقلاب مستضعفان و کوخ نشینان بود و از بدو پیروزی انقلاب‌اسلامی رویکرد احقاق حقوق کارگران در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه اکنون مراکز تولیدی و کارخانجات نیازمند کارگران و نیرو‌های متخصص است تصریح کرد: اگر سرمایه‌گذاران بدون زمینه کار و فعالیت کارگری و اگر کارگران بدون کارفرما شوند، تولید محقق نمی‌شود.

استاندار همدان گفت: عرصه جهانی به دلیل زیاده‌خواهی مستکبران با چالش روبه‌رو شده و این موضوع فقط در ایران اسلامی نیست.

علیرضا قاسمی‌فرزاد گفت: سیاه‌نمایی و تخریب روانی ملت فهیم ایران از اهداف اصلی دشمنان است از همین رو تبیین اقدامات و دستاورد‌های نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی در دستور کار قرار گیرد.

در پایان تعدادی از نمایندگان کارگری و کارفرمایی به نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود و مطالبات حوزه خود پرداختند که استاندار و معاون اقتصادی استاندار برای پیگیری مطالبات آنها اعلام آمادگی کردند.

در پایان این مراسم از آقای قیطاسی قوی‌ترین مرد ایران که خود را قوی‌ترین مرد کارگر ایران عنوان کرد، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است