Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@17:04:48 GMT

هیات امنای میوه و تره‌بار باید در ایلام فعال شود

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۹۱۳۶۸

هیات امنای میوه و تره‌بار باید در ایلام فعال شود

حیدر نعمتی روز دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان ایلام افزود: بیشترین تخلف‌ها و گزارش‌های مردمی مربوط به افزایش قیمت میوه و تره‌بار است که باید برای کنترل و تثبیت قیمت میوه و تره‌بار در ایلام اقدام اساسی انجام گیرد..

وی تاکید کرد: ما به عنوان پشتیبان در کنار بخش خصوصی هستیم و در نظارت بر بازار از ظرفیت اتحادیه‌ها و اصناف استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه تلاش ما در ستاد تنظیم بازار این است که مشکلی در زمینه قیمت‌گذاری نداشته باشیم و تخلفات صنوف مختلف برطرف شود و این اقدامات در راستای رضایت مردم صورت گیرد.

وی اضافه کرد: تلاش می‌شود بحث میوه و تره‌بار با حضور استاندار تعیین تکلیف شود و و همه دستگاه‌های مربوطه باید پای کار باشند و هیات امنا معرفی شده اتاق اصناف نیز علاوه بر تعیین قیمت، نظارت محسوسی بر بازار استان داشته باشد.

نعمتی با انتقاد از بالا بودن قیمت میوه و تره‌بار در استان ایلام نسبت به سایر مناطق کشور گفت: بیشترین تخلفات گزارش شده در این حوزه است که باید آسیب‌شناسی جدی برای رفع آن صورت گیرد.

وی افزود: باتوجه به اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و ممنوع بودن افزایش قیمت سایر کالا و خدمات، نگرانی اصلی در خصوص تخلفات این حوزه وجود دارد که لازم است بازرسی اتحادیه‌ها و صنوف در بازار فعال شود تا بر قیمت‌ها نظارت دقیق داشته باشند.

وی اضافه کرد: باید آموزش و پرورش در کنار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام نسبت به رعایت بهداشت در بوفه مدارس توجه جدی داشته باشد زیرا اکنون تخلفاتی در این بخش مشاهده و گزارش می‌شود.

وی همچنین خواستار ثبت‌نام سرویس‌های مدارس در سامانه سپند برای دریافت سهمیه سوخت شد و گفت: تا سامانه باز است باید مدیران مدارس در راستای معرفی و ثبت نام رانندگان در این سامانه تلاش کنند.

وی از دستگاه‌های متولی بازرسی و نظارت بر قیمت‌ها خواست: سامانه‌های دریافت شکایات را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

معاون اقتصادی استاندار ایلام بر لزوم رسیدگی به شکایات مردم از تخلفات بازار تاکید کرد و افزود: باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن این شکایات بررسی و نتیجه به شاکی اعلام شود.

نعمتی همچنین بر لزوم استمرار بازرسی‌ها در شهرستان‌های مختلف به منظور جلوگیری از افزایش قیمت کالا و خدمات تاکید کرد.

برچسب‌ها تنظیم بازار استان ایلام بنزین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنظیم بازار استان ایلام بنزین تنظیم بازار استان ایلام بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۱۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748250

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول