Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، پرنسس آنا و ملکه السا با قدرت خواهری‌شان قلب‌ها را بار دیگر جادو و در سطح جهان فروشی ۳۵۰.۲ میلیون دلاری را ثبت کردند.

این انیمیشن در سه روز اول نمایشش در آمریکا ۱۲۷ میلیون دلار فروش کرد و با فروش ۲۲۳.۳ میلیون دلاری در دیگر کشورها، موفق شد تا فروشش در سطح جهان را به رقم ۳۵۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ میلیون دلار برساند.

این بالاترین فروش جهانی برای اکران اول یک انیمیشن در سطح جهان نیز است که همه پیش‌بینی‌ها را عملی کرد.

این فیلم در عین حال اولین انیمیشنی بوده که در فصلی به جز تابستان توانسته است بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در افتتاحیه خود بفروشد و سومین انیمیشن پرفروش آمریکا در افتتاحیه پس از «شگفت‌انگیزان ۲» با فروش ۱۸۲.۷ میلیون در سال ۲۰۱۸ و «در جستجوی دوری» با فروش ۱۳۵.۱ میلیون دلار در سال ۲۹۱۶ شده است.

این فیلم را مثل فیلم نخست کریس باک و جنیفر لی کارگردانی کرده‌اند.

«یخ زده ۲» در بریتانیا نیز بهترین افتتاحیه برای یک فیلم انیمیشن در تاریخ را با فروش ۱۷.۸ میلیون دلار ثبت و در فرانسه نیز با فروش ۱۳.۴ میلیون دلار همین جایگاه را از آن خود کرد. این فیلم پرفروش‌ترین انیمیشن دیزنی یا پیکسار در چین هم شد و با فروش ۵۳ میلیون دلار در ۳ روز این جایگاه را کسب کرد. در ژاپن نیز با فروش ۱۸.۲ میلیون دلار، در آلمان با فروش ۱۴.۹ میلیون دلار و در اسپانیا با فروش ۵.۸ میلیون دلار این انیمیشن از دیگر انیمیشن‌های دیزنی یا پیکسار جلو زد.

این فیلم در عین حال سومین افتتاحیه بزرگ یک فیلم را در کره جنوبی با فروش ۳۱.۵ میلیون دلار از آن خود کرد.

فیلم «یخ زده ۲» ادامه‌ای بر قسمت نخست آن است که سال ۲۰۱۳ اکران شد و در ۵ روز اول اکرانش فروش ۹۳ میلیون دلاری را کسب کرد. فروش «یخ زده» اصلی در آمریکا در ۳ روز اول ۶۷ میلیون دلار بود که تقریبا نصف فروش قسمت دوم آن است. «یخ زده» در نهایت با فروش یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون دلار در بازار جهانی پرفروش‌ترین انیمیشن همه تاریخ شد.

«یخ زده ۲» از تماشاگران امتیاز A- را گرفته که با A+ فیلم اول کمی فاصله دارد. در عین حال منتقدان نیز به نظر می‌رسد این فیلم را به اندازه فیلم اصلی دوست نداشته‌اند. کریستن بل، ادینا منزل بار دیگر در نقش پرنسس آنا و ملکه السا و جاناتان گراف، جاش گد و سانتیانو فونتانا در نقش های قبلی بازگشته‌اند.

در مکان دوم باکس آفیس نیز «فورد در برابر فراری» با فروش ۱۴.۷ میلیون دلار جای گرفت که مجموع فروشش در ۱۰ روز اکران را به رقم ۵۸ میلیون دلار رساند.

در همین حال «یک روز زیبا در محله» با بازی تام هنکس با فروش ۱۳.۱ میلیون دلار در اولین آخر هفته اکرانش فیلم سوم هفته شد. این فیلم به کارگردانی ماریلی هلر با نقدهای مثبت منتقدان روبرو شده است.

فیلمی از برادران روسو در مقام تهیه کننده با عنوان «۲۱ پل» نیز با بازی چادویک بوزمان در مکان چهارم قرار گرفت. این فیلم ۹.۱ میلیون دلار فروخت و در ۲۰ بازار بین‌الملی نیز کارش را با فروش ۲.۷ میلیون دلاری آغاز کرد تا در مجموع در ۳ روز اول اکرانش در سطح جهان ۱۱.۹ میلیون دلار فروخته باشد.

«میوی» ساخته رولاند امریش نیز همچنان در میان ۵ فیلم اول جای دارد و با فروش ۴.۷ میلیون دلار دیگر در سومین هفته اکرانش مجموع فروشش در آمریکا را به ۴۵.۱ میلیون دلار رساند. این فیلم اسطوره‌ای درباره جنگ جهانی دوم است.

«فرشتگان چارلی» سونی نیز با کاهشی ۶۲ درصدی در دومین هفته اکرانش ۳.۲ میلیون دلار فروخت تا در مجموع در این مدت فروشش را به ۱۳.۹ میلیون دلار برساند. این فیلم در بازار خارج از آمریکا ۴.۶ میلیون دلار و در مجموع تاکنون در سطح جهان ۴۳.۵ میلیون دلار فروخته است.

کد خبر 4780407

منبع: مهر

کلیدواژه: انیمیشن یخ زده باکس آفیس انیمیشن کمپانی دیزنی تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کنسرت موسیقی کارگردان تئاتر سینمای مستند فیلم کوتاه جشنواره فیلم رشد سازمان سینمایی سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت تالار وحدت خانه هنرمندان ایران خانه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس

ستاره آلمانی باواریایی‌ها به رکورد 150 بازی در لیگ قهرمانان اروپا رسید.

طرفداری | توماس مولر به اولین بازیکن تاریخ فوتبال آلمان با رکورد 150 بازی در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد.

وب‌سایت آماری ترنسفرمارکت در جدیدترین به‌روزرسانی خود، از رکوردداران بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا رونمایی کرد. 5 جایگاه نخست متعلق به اساطیری است که یا بازنشسته شده‌اند یا تقریباً غیر ممکن است به لیگ قهرمانان بازگردند. کریستیانو رونالدو با 183 بازی در صدر قرار دارد و پست سر فوق‌ستاره پرتغالی به ترتیب ایکر کاسیاس، لیونل مسی، کریم بنزما و ژاوی هرناندز دیده می‌شوند.

اما مهم‌تر از نکته بالا، رکوردی است که توماس مولر پس از حضور در تقابل شب گذشته بایرن مونیخ و رئال مادرید به آن دست یافت. مولر، اسطوره بایرن مونیخ به اولین بازیکن در تاریخ فوتبال آلمان تبدیل شد که به آمار 150 بازی در لیگ قهرمانان اروپا می‌رسد. مولر در هر 150 مسابقه پیراهن بایرن مونیخ را بر تن کرده و به دو مقام قهرمانی این تورنمنت نیز دست پیدا کرده‌است. البته چسبیده به توماس مولر، تونی کروس نیز با 149 بازی در لیگ قهرمانان اروپا دیده می‌شود که با توجه به حضور محتمل او در جدال برگشت دو تیم، مهندس رئالی‌ها نیز خیلی زود به رکورد 150 بازی می‌رسد. مانوئل نویر با انجام 131 بازی، سومین بازیکن آلمانی باسابقه در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به شمار می‌آید.

بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا Caption

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • دانشگاه شیراز آماده جذب دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • جم رکورد فروش را شکست
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌ شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • دانشجویان اخراج شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم