Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ساعتی پیش محمود ثمینی در همایش رابطین پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی استان در سالن همایش‌های استانداری لرستان گفت: اگر در تمام زمینه ها به مطالب آموزشی حوزه پدافند غیرعامل توجه کنیم بسیاری از دغدغه ها برطرف می شود.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب با تلاش جهاد سازندگی روستاها و مناطق محروم به رغم وجود بسیاری از مشکلات و موانع اما از امکانات، زیرساخت ها  و طرح های عمرانی برخوردار شدند که در آن موقع هدف دولت خدمات دهی به روستاها بود و به تهدیدات پس از آن توجه نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پدافند غیرعامل به دستور مقام معظم رهبری ایجاد شد

ثمینی با بیان اینکه  پدافند غیرعامل به دستور مقام معظم رهبری ایجاد شد اظهار داشت: بسیاری از موارد که به امنیت جامعه مربوط می شود باید در دستور کار قرار گرفته و همگانی شود.

معاون سیاسی استاندار لرستان گفت: اطلاعات در این راستا باید به جامعه و مناطق محروم منتقل شود تا مردم در برابر تهدیدات آمادگی لازم را داشته باشند چرا که از این طریق مسئله بحران، مدیریت می شود.

ثمینی بیان کرد: آموزش های لازم در حوزه پدافند غیرعامل از مدارس باید شروع شود و والدین هم باید این آموزش ها را فرا گیرند.

وی اظهار کرد: آموزش و اطلاع رسانی و همچنین رزمایش ها در حوزه پدافند غیرعامل باید استمراریابد تا کشور ایمنی و آمادگی لازم در مقابله با تهدیدات را داشته باشد.

در پایان از دستگاه های اجرایی برتر حوزه پدافند غیرعامل لرستان تجلیل شد.

46

کد خبر 1324549

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پدافند غیرعامل پدافند هوایی حوادث غیر مترقبه پیشگیری از اعتیاد استان لرستان سهمیه بندی بنزین باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران بنزین ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال مارک ویلموتس حسن روحانی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۱۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، شش گروه جهادی دامپزشکی به روستای محروم شوراب چنار بگالی خرم آباد اعزام و خدماتی از قبیل واکسیناسیون رایگان دام و طیور بومی، سمپاشی اماکن دامی، ویزیت و نسخه نویسی برای بهره برداران را به مردم این روستا ارائه کردند.

دامپزشکی لرستان سال گذشته ۳۱ اردوی جهادی را در مناطق محروم برگزارکرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق كشور اندیشیده شده است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است