Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک روز دوشنبه در همایش بیانیه گام دوم انقلاب در یاسوج اظهار داشت: ایران اسلامی هنوز در زمینه های فرهنگی و اقتصادی به بازدارندگی لازم نرسیده است.

وی افزود: هر چند که ایران اسلامی دارای مشکل و ضعف اقتصادی است اما بحران و بن بست اقتصادی در آن وجود ندارد.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دلایل نبود بحران و بن بست اقتصادی در ایران اسلامی شامل داشتن منابع غنی و مواهب خدادادی سرشار و وجود نیروهای انسانی مستعد و توانمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حکمتی نیک عنوان کرد: تحقق مطلوب اقتصاد مقاومتی راهکاری مهم برای برون رفت از مشکلات اقتصادی خواهد بود و به همین دلیل نیز باید مورد توجه جدی تر مردم و مدیران اجرایی کشور قرار گیرد.  

وی ابراز داشت: تفکر بسیجی، روحیه جهادی و مدیریت انقلابی باید بیش از پیش در کشور فراگیر شود تا تحرک و پویایی روزافزون ایجاد و در نتیجه مشکلات اقتصادی و فرهنگی کاهش یابند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمریکا و متحدانش درصدد استفاده از ابزار مذاکره برای وارد کردن فشار به ایران اسلامی در عرصه های گوناگون به ویژه مسائل اقتصادی هستند.

حجت الاسلام حکمتی نیک اظهار داشت: هم اینک فشار حداکثری نظام سلطه به ایران اسلامی در زمینه های مختلف با ایستادگی و مقاومت حداکثری ملت ایران مواجه شده و در حال خنثی شدن است.

وی افزود: دشمنی چهار دهه اخیر آمریکا با ایران اسلامی سطحی و ظاهری نیست بلکه عمیق بوده و بر چهار اصل مهم شامل محتوایی، راهبردی، قائم به شخص نبودن و قائم به موضوع نبودن استوار است.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به گفته دولتمردان آمریکا پیروزی انقلاب اسلامی سبب به مخاطره افتادن منافع نامشروع آنان در ایران و منطقه خاورمیانه شده است.

حجت الاسلام حکمتی نیک عنوان کرد: آمریکا به همین دلیل درصدد مهار انقلاب اسلامی و جلوگیری از توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران در ابعاد مختلف است و علاوه بر بکارگیری تمامی روش ها و امکانات از طراحی انواع توطئه ها نیز لحظه ای دریغ نمی کند.

وی ابراز داشت: عناصر، ارکان و مؤلفه های قدرت ایران اسلامی از نظر دولتمردان آمریکا شامل اتحاد و انسجام ملی، توان دفاعی و نظامی، نفوذ منطقه ای و داشتن انواع انرژی هاست.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمریکا در برجام ۲ درصدد مطرح کردن بحث توان موشکی برای مهار قدرت دفاعی و نظامی ایران اسلامی بود که دولتمردان ایران هرگز حاضر به انجام آن نشدند.

حجت الاسلام حکمتی نیک اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب بهمن ماه سال گذشته از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد و دارای سه الزام اساسی شامل تبیین اهمیت، ضرورت و اهداف آن، مطالبه گری از مردم و مدیران اجرایی کشور و تلاش برای تحقق و عملیاتی شدن آن است.

وی افزود: هدف اصلی مقام معظم رهبری از تدوین و ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب زمینه سازی برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی در عرصه جهانی است.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بسیجیان ایران اسلامی می توانند نقش مهمی در زمینه تحقق و عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب ایفا کنند.

حجت الاسلام حکمتی نیک با تبریک هفته بسیج (۲۹ آبان ماه تا پنجم آذرماه)، عنوان کرد: امام خمینی (ره) با درایت و دوراندیشی مثال زدنی خود فرمان تشکیل بسیج مستضعفان را در پنجم آذرماه ۱۳۵۸ صادر کردند.

وی ابراز داشت: هدف امام خمینی (ره) از این اقدام مهم پاسداری از انقلاب اسلامی و صیانت از آرمان ها و دستاوردهای والای آن با مشارکت قشرهای مختلف ملت ایران بوده است.

حجت الاسلام حکمتی نیک گفت: بصیرت، بینش و آگاهی مثال زدنی ملت ایران برگرفته از تفکر و روحیه بسیجی است.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد سازمان بسیج مستضعفین گام دوم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد سازمان بسیج مستضعفین گام دوم انقلاب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد سازمان بسیج مستضعفین گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره ۱۲ شهید روحانی شهرستان مهر پیش از ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، امام جمعه مهر و مسؤولان محلی و شهرستانی در روستای قلعه سید بخش مرکزی شهرستان مهر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان مهر در این همایش گفت: در طول دوران ۸ ساله دفاع مقدس روحانیون سراسر شهرستان مهر همدوش و همسنگر با اقشار مختلف مردم در دفاع از کیان ایران اسلامی مردانه جنگیدند و ۱۲ آلاله سروقامت روحانی شهرستان مهر با خون سرخ خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آبیاری نمودند.

حجت الاسلام علیرضا سفار افزود: همیشه شهدای روحانی و روحانیت ما در مسائل فرهنگی، علمی، مبارزه و مجاهدت پیشتاز بودند و به نسبت جمعیتشان بیشترین شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

در پایان این آئین با اهدای لوح تندیس سپاس و هدایایی از صبر و مقاومت ۱۲ خانواده روحانی شهید شهرستان مهر تجلیل شد.

کد خبر 6098016

دیگر خبرها

  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • ایران تئوری بازدارندگی اسرائیل را درهم کوبید
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • وعده صادق، عبور از بازدارندگی خودساخته رژیم صهیونیستی بود
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است