Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: حدود ۲۵ تا ۲۷ درصد بازداشت‌شدگان در آشوبهای اخیر در پایتخت در طیف هدایتهای نفاق مخصوصاً سلطنت‌طلبان بودند. ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا در حاشیه راهپیمایی مردم تهران در محکومیت اغتشاشات اخیر با بیان اینکه بیش از 90 درصد اراذل و اوباش در رصد کامل پلیس قرار دارند و اشراف خوبی بر آنها وجود دارد، اظهار کرد: تعدادی از این اوباش نیز یا در رصد نیستند یا اینکه از این رصد و نظارت استنکاف می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: پیش از این آشوبها مجوزی قضایی برای برخورد با اوباشی گرفتیم که اقدام به استنکاف می‌کنند.

وی تصریح کرد: به نظر بنده، بسیاری از اوباشی که توصیف کردم، در این آشوبهای اخیر حضور نداشتند و در این اغتشاشات بسیاری از افراد هدایت شده حضور داشتند.

این مقام انتظامی افزود:  بسیاری از افرادی که در آشوبهای اخیر حضور داشتند آموزش دیده بودند و در قالب گروه‌های چهار تا پنج نفره فعالیت می‌کردند.

رحیمی متذکر شد: بررسی‌ها نشان داد که آشوبگران آموزش‌دیده برای این اتفاق اینچنینی آماده شده‌ بودند.

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه حدود 25 تا 27 درصد بازداشت‌شدگان در آشوبهای اخیر در پایتخت در طیف هدایتهای نفاق مخصوصاً سلطنت‌طلبان بودند، گفت: نه فقط اوباش بلکه تمام مجرمان در درصد پلیس قرار دارند البته ممکن است رصد برخی از آنها از قلم افتاده باشد.

وی یادآور شد: آشوب‌طلبان در تهران به مانند شهرهایی که در آنها تجمعات شکل گرفت، نتوانستند تحرکاتی داشته باشند و علت آن اشراف و کنترل پلیس بر ماجرا بود.

سخنگوی نیروی انتظامی: جداسازی مردم از "اشرار" جزو حساس‌ترین مأموریت پلیس در اعتراضات اخیر بودرئیس پلیس تهران: بازداشت تعداد زیادی از آشوب‌طلبان/سراغ بقیه هم می‌رویم

انتهای پیام/

 

R1370/P/S2,21,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پلیس امنیت پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس امنیت پلیس پلیس امنیت پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر پایتخت خلوت است و البته سرعت زیاد در معابر خلوت برابر با حادثه است پس رانندگان باید با سرعت مقرره برانند.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی اصغر شریفی اظهار کرد: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح امروز (پنجشنبه ۱۳اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات به علت افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

وی گفت: برخی رانندگان با استفاده از خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می‌کنند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی دارند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبجگاهی و خلوت تردد کنید.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

سرهنگ شریفی افزود: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کنند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خودر ا به موقع متوقف و از برخورد پرهیز کنید.

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • کاهش کودکان کار در پایتخت 
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • هجوم پلیس نیویورک به دانشگاه کلمبیا و بازداشت حدود ۳۰۰ دانشجو
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • اعتبارات طرح‌های آبرسانی دو سال اخیر استان مرکزی با بودجه عمرانی ۱۰ سال استان برابری می‌کند
  • نصب ردیاب خودرو اجباری شد