Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بحث واگذاری خانه کشتی شماره دو تهران که ساختمان اداری فدراسیون کشتی را هم در بر گرفته بحث داغ این روزهای محافل کشتی است. بسیاری بر این باورند که این ساختمان سالهاست با زحمت و رایزنی های بسیار به فدراسیون کشتی واگذار شده و باید همچنان در روند آماده سازی تیم های ملی کشتی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی در نشست خبری صبح امروز توضیحاتی را مطرح و اظهار امیدواری کرد روند واگذاری خانه کشتی به هیچ عنوان به ضرر کشتی نیست. وی در این رابطه گفت: بحث واگذاری خانه کشتی به این معنا نیست که همین فردا چنین اقدامی صورت بگیرد و ما بدون در نظر گرفتن استقرار سیستم اداری فدراسیون، دست به چنین کاری بزنیم.

رنگرز گفت: فدراسیون کشتی به واقع نیازی به داشتن سه خانه کشتی ندارد و بهتر دیدیم اگر رشته دیگری نیاز به فضا و کمک دارد، خانه کشتی شماره دو را به آن رشته واگذار کنیم. البته این موضوع زمانی محقق می شود که ساختمان آکادمی کشتی در مجاورت دریاچه ورزشگاه آزادی تکمیل شود و به بهره برداری کامل برسد. خوشبختانه هتل آکادمی کشتی تاکنون ۸۵ درصد تکمیل شده اما بنا به دلایلی کارها متوقف مانده که امیدواریم این موضوع هر چه سریعتر برطرف شود.

به گفته سخنگوی فدراسیون کشتی با تکمیل هتل آکادمی کشتی می توان اردوهای ۵ رده سنی کشتی آزاد و فرنگی را در این مکان برگزار و سپس خانه کشتی شماره دو را به رشته دیگری واگذار کرد.

حسن رنگرز در جمع خبرنگاران تاکید کرد تا زمانی که مکان مناسب و در شان ساختمان اداری فدراسیون کشتی مهیا نشود، انتقال خانه کشتی شماره دو صورت نخواهد گرفت.

کد خبر 4780671 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون کشتی حسن رنگرز کشتی تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال عراق والیبال مارک ویلموتس لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال لیگ کشتی وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۲۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که حسن یزدانی با وجود دعوت به اردوی تیم ملی کشتی آزاد اعلام کرد از اردوی بعدی در کمپ تیم‌های ملی حاضر می‌شود، اما همزمان این نابغه جویباری فیلمی روی اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می‌داد مصدومیتش کاملا برطرف شده و تمریناتش را به صورت جدی آغاز کرده است.

اما وقتی از علیرضا دبیر در حاشیه مراسم قهرمان ایران در خصوص حسن یزدانی سوال شد، او گفت که روز شنبه با حسن جلسه‌ای دارد و در خصوص برنامه ماه‌های آینده این قهرمان در این جلسه با حضور خودش تصمیم گیری خواهد شد. 

امروز حسن یزدانی طبق وعده‌ای که به دبیر داده بود، به فدراسیون رفت و نشست دو ساعته‌ای را با علیرضا دبیر و محسن کاوه برگزار کرد. 

در این نشست در خصوص برنامه‌های آینده حسن یزدانی بحث و بررسی صورت گرفت و مقرر شد او به زودی با حضور در کمپ تیم‌های ملی و زیر نظر کادرفنی تمرینات خود را پیگیری کند و در خرداد ماه نیز به یک تورنمنت بین المللی اعزام شود.

دیگر خبرها

  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست