Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارگردان فیلم «آزاد به قید شرط» گفت: از نظر من این تصمیم و ورود رئیس قوه قضاییه در جریان رفع توقیف خانه پدری، روند بسیار مثبت و درستی در سینمای ایران است، این تصمیم از سوی قوه قضاییه تصمیم کاملاً درستی در حق سینمای ایران بود. تاریخ انتشار: 16:00 - 04 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۰۸۴۶

مهدی صباغ زاده تهیه کننده و کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون رفع توقیف فیلم سینمایی «خانه پدری» به دستور آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه گفت: از نظر من این تصمیم و ورود رئیس قوه قضاییه در جریان رفع توقیف فیلم سینمایی خانه پدری، روند بسیار مثبت و درستی در سینمای ایران است، این تصمیم از سوی قوه قضاییه تصمیم کاملاً درستی در حق سینمای ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به ادامه روند اکران فیلم سینمایی «خانه پدری» اظهار کرد: خوشبختانه دیدیم که پس از رفع توقیف فیلم سینمایی «خانه پدری»، این اثر به خوبی به راه خود ادامه داد و هیچ مشکل و یا تنشی هم در جامعه ایجاد نشد، همچنان که می‌بینم فروش بلیت این فیلم به خوبی پیش می‌رود و مطمئناً تا پایان اکران نیز مشکلی بوجود نمی‌آورد. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده گفت‌وگوی علی روئین تن پیرامون رفع توقیف فیلم خانه پدری اینجا کلیک کنید

وی رفع توقیف «خانه پدری» را گامی روبه‌جلو در سینمای ایران دانست و اضافه کرد: اتفاقی که برای فیلم کیانوش عیاری افتاد، اتفاق بسیار مبارکی و شاید بی سابقه در سینمای ایران است که امیدوارم در قبال سایر آثار نیز تداوم داشته باشد. به واقع اعتقاد دارم با اکران فیلم‌هایی همچون خانه پدری هیچ اتفاقی در جامعه نمی‌افتد، مخاطب سینما باهوش است و خوب را از بد تشخیص می‌دهد.

صباغ زاده پیرامون ورود قوه قضاییه به مسئله رفع توقیف فیلم خانه پدری خاطرنشان کرد: روندی که قوه قضاییه پیش گرفته است می‌تواند بسیاری از کارگردانان سینما را برای اکران آثارشان امیدوار کند و این اتفاق مبارکی است. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهدی صباغ زاده فیلم خانه پدری کیانوش عیاری توقیف فیلم خانه پدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ردپای آبی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صرف‌نظر از آموزش، توجه به مسائل علت و معلولی و شیوه درست فکر کردن، یادداشت‌برداری لحظه‌به‌لحظه مجری از درک و دریافت بچه‌ها و شخصیت‌های کارتونی، ذهن بچه‌ها را برای رسیدن به جواب درست قاعده‌مند می‌کرد. در آخر هم استیو روی صندلی نتیجه‌گیری می‌نشست و از کنار هم قرار دادن یافته‌ها پاسخ درست را اعلام می‌کرد.
ردپای آبی (Blue’s Clues) محصول ۲۰۰۲–۱۹۹۶ آمریکا بود. سری جدید این برنامه طی سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ با حضور یک مجری جدید به نام «جاش» با اجرای «دنووان پتن» ساخته شد. «تریسی پیج جانسون»، «تاد کسلر» و «آنجلا سانتومرو» نیز سازندگان این برنامه هستند.

دیگر خبرها

  • لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه توقیف شد / کنسرسیوم توسعه ریلی: کارکنان راه آهن در اقدامی عجیب لکوموتیو را از قطار جدا کرده و آن را با خود بردند
  • مجتهدزاده: ممنوعیت ثبت اظهارنامه قضایی علیه مقامات دولتی، اقدامی نسنجیده است
  • نحوه درست کردن لیوان‌های سرامیکی + فیلم
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • دبیر: زخم زبان زدن درست نیست/ قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند
  • ببینید | ردپای آبی
  • اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند
  • قطر و ترکیه گزارش‌هایی مبنی بر اخراج رهبران حماس از دوحه را رد کردند
  • عذرخواهی «نماوا» پذیرفته نشد!