Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایرانی تیم زوله مهمترین گل دوران فوتبال خود را گلزنی به تیم ملی فوتبال کره اعلام کرد که زمینه ساز صعود ایرانی به جام جهانی برزیل شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت NOS هلند، رضا قوچان‌نژاد مهاجم ایرانی که در تیم زوله توانست درخشش خوبی داشته باشد تاکنون در چند تیم بازی کرده و دوران متفاوتی در این تیم‌ها داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۲ باشگاه، ۷ کشور و ۳ قاره مختلف تجربه حضور مهاجمی بوده است که اکنون در تیم زوله هلند در لیگ برتر این کشور بازی می‌کند. او در این فصل توانست در یک دیدار که به صورت ذخیره به میدان آمد چهار گل در یک دیدار به ثمر برساند، ولی این اولین باری نیست که نام او وارد کتاب رکورد‌ها می‌شود. او در اولین بازی خود برای چامبور به ۹ ثانیه زمان نیاز داشت تا برای این تیم در لیگ گلزنی کند. "من خیلی گلزنی را دوست دارم البته آمار خوبی هم دارم، ولی در هر صورت من هم تیم را به عملکرد فردی ترجیح می‌دهم. من در سنت ترویدن و چارلتون در تیم‌هایی بازی کردم که برای سقوط نکردن تلاش می‌کردم و این هم تجربه جدیدی بود و چیز‌هایی از آن یا گرفتم".

او در پاسخ به این سوال که مهمترین گل دوران فوتبالش چه گلی بوده است گفت: گلی که در سال ۲۰۱۳ در سئول وارد دروازه کره جنوبی کردم و باعث شد تا تیم به جام جهانی صعود کند مهمترین گل دوران فوتبال من بوده است. گلزنی همیشه حس خوبی دارد، ولی آن گل چیز دیگری بود و باعث شد تا من در رده بین‌المللی خودم را نشان دهم. حس خیلی خوبی است که هموطنانت را ببینی و بگویند که موقع ان گل چکار می‌کردند. در ایران خیلی‌ها به خیابان‌ها ریختند و از صعود به جام جهانی ابراز خوشحالی کردند. برای آن گل به خودم می‌بالم و احساس غرور می‌کنم.

در چند روز گذشته اینترنت جهانی در ایران قطع بود و ارتباط گرفتن با داخل کشور با مشکل روبرو شده بود. مهاجم ایرانی درباره این اتفاق گفت: برای من خیلی سخت بود. البته هرازگاهی اسکایپ اجازه می‌داد تا با خانواده خود ارتباط داشته باشیم. امیدوارم به زودی شرایط عادی شود.

مهاجم ایرانی در پایان گفت: من فوتبال هجومی دوست دارم و دوست دارم بار‌ها در محوطه جریمه حضور داشته باشم، ولی اغلب این را تجربه کردم که مربی‌ها درباره فوتبال متفاوت فکر می‌کردند و من در زمین خودی مشغول دفاع کردن می‌شدم. کیفیت من در این گونه فوتبال نیست و به همین خاطر به لیگ هلند آمدم که بیشتر به توانایی من می‌خورد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین قدیانی مزدک میرزایی محمود حجتی هفته بسیج پگاه آهنگرانی یارانه حمایتی مهناز افشار کد دستوری طرح معیشتی قوچان نژاد تابناک ورزشی زوله هلند کی روش حسین قدیانی مزدک میرزایی محمود حجتی هفته بسیج پگاه آهنگرانی یارانه حمایتی مهناز افشار کد دستوری طرح معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران که این فصل در تیم ورونای ایتالیا با سرمربیگری رادوستین استویچف بازی می‌کرد با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از ترک ایتالیا داد.

امین که فصل پر فراز و نشیبی را در این تیم پشت سر گذاشت با این استوری که منتشر کرد به احتمال فراوان دیگر به این تیم باز نخواهد گشت و مقصد دیگری را برای ادامه دوران ورزشی خود انتخاب کرده است.

چند تیم در لیگ برتر والیبال لهستان به دنبال او هستند و اگر مشکلی پیش نیاید از فصل آینده این قطر پاسور ملی‌پوش را در این لیگ و یکی از تیم‌های خوب لهستان خواهیم دید.

گفتنی است ورونا با امین اسماعیل‌نژاد دیشب در آخرین بازی خود در سوپرلیگای ایتالیا با شکست برابر لوبه عنوان ششمی این لیگ را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان