Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج سازندگی استان سمنان از افزایش 15 درصدی اعزام نیروهای جهادی خبر داد و گفت: 25 هزار نفر نیروی بسیجی درسال 98 به مناطق محروم جهت ارائه خدمات اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛جبار دوست محمدی مسئول بسیج سازندگی سپاه قائم آل محمد(عج) استان  سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به برنامه­ های بسیج سازندگی گفت: 120مورد از پروژه های عمرانی درقالب ساخت مساجد، آبرسانی، کشاورزی، ترمیم و مرمت خانه های روستایی، ساخت منازل مددجویان بهزیستی خانه عالم و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... طی سال جاری  افتتاح  شد.

مسئول بسیج سازندگی استان از افتتاح  40پروژه عمرانی در دست اقدام طی هفته بسیج خبر داد وافزود: بررسی مشکلات هشت خانواده نیازمند ومرتفع کردن مشکلات آبررسانی در نقاط محروم از برنامه­ هایی در دست اجرا است.

وی همچنین تصریح کرد: همایش طلاییه داران اقتصاد مقاومتی اردوهای جهادی  درهفته بسیج برگزار می­شود که در این همایش از افرادی که  در این مدت خدمت رسانی کردند، تجلیل خواهد شد. وغرفه های اقتصاد مقاومتی در این هفته برقرار است.

 دوست محمدی درخصوص آموزش نیروهای جهادی اظهار کرد: 90 درصد نیروهای جهادی آموزش های لازم را دیده اند ومشکل خاصی ندارند.

مسئول بسیج سازندگی از افزایش 15 درصدی اعزام نیروهای جهادی خبر داد و گفت: 25هزار نفر نیروی بسیجی درسال 98  به مناطق محروم جهت ارائه خدمات اعزام شدند که این نیروها منطقه مورد نظر را به نام خودشان ثبت و شروع به خدمات رسانی می­کنند.

وی با اشاره به اینکه  نیازهای آموزشی و فرهنگی مناطق محروم شناسایی می­شود، بیان کرد: درمرحله دوم اعزام، هماهنگیهای لازم صورت گرفته تا کارشناس های ما در منطقه حاضر واقدامات لازم را انجام ­دهند.

وی با بیان اینکه طی سال 97 و 98   در بخش اشتغال زایی 297 نفر به صورت مستقیم وغیر مستقیم به کار مشغول شدند گفت: 30 میلیارد ریال تسهیلات از طرف بسیج سازندگی در اختیار این افراد قرارداده شد.

دوست محمدی اظهار کرد: از 340  مورد واحد مسکونی در بخش تعمیرات و مرمت، 140 مورد داخل استانی و 200 مورد در پلدختر بازسازی شد.

دوست محمدی تصریح کرد: بسیجیان خواهر در بخش غرفه­ های نمایشگاهی واقتصاد مقاومتی وقسمت هایی از برنامه­ های اردوی جهادی در طی سال نقش ایفا می­کنند.

مسئول بسیج سازندگی استان سمنان از افتتاح 64 واحد درحال ساخت منازل مسکونی  پلدختر لرستان تا پایان آذر ماه خبر داد.

وی افزود: در بخش عمرانی تقریبا 400 طرح عمرانی برای برنامه های آینده در دست اجرا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 700جهزیه در استان توزیع شده است، که در هفته بسیج هم ادامه خواهد داشت، بیان کرد: 1000 مورد جهیزیه نیز در سال 99 توزیع خواهد شد.

دوست محمدی از استاندار که رییس دستگاه اردوهای جهادی کل استان می­باشد خواستارشد  که دستگاههای دولتی و بخش­های اجرایی استان، بخشداری ها و دهیاری ها حمایت و کمک بیشتری داشته باشند .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۲۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در استان گیلان فعالیت می‌کنند و به امورات مردم می‌پردازند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به حضور میدانی گروه‌های جهادی در حوادث و بحران‌های مختلف بیان کرد: گروه‌های جهادی به صورت سازمان یافته و شناسنامه دار آماده مقابله با هر نوع بحران هستند.

ابراهیمی از ایجاد اشتغال برای ۲ هزار و ۵۶۰ نفر در سطح استان از سوی بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان خبر داد و اضافه کرد: در طی سال گذشته با ۱۱۵۰ فقره وام اشتغال به صورت انفرادی و کارفرمایی و ۲۶۰ میلیارد تومان بودجه معرفی به بانک‌ها در راستای تسهیلات اشتغالزایی ارائه شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج سازندگی در استان که از ۱۴ الی ۲۱ اردیبهشت انجام می‌شود افزود: هدف سازمان بسیج سازندگی خدمت رسانی با بهره گیری از ظرفیت‌های گسترده بسیج و اقشار مختلف مردم است.

مسؤول بسیج سازندگی گیلان از تحویل ۵۰ مسکن مددجویان در هفته بسیج سازندگی خبر داد و بیان کرد: از تعهد ساخت ۷۵۰ واحد مسکن به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه قدس ۵۰ واحد مسکن در هفته بسیج سازندگی به مددجویان تحویل داده می‌شود

ابراهیمی از ارائه حدود ۱۵۰۰ خدمت در ایام نوروز و رمضان در گیلان خبر داد و اضافه کرد: در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۴۶۸ گروه جهادی شامل ۲۲۲۰ نفر، در دوران عید و رمضان حدود ۱۵۰۰ خدمت مختلف به مردم ارائه کردند.

به گفته وی، در ۶ سال گذشته ۲۰۰۰ مسکن از سوی سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان ساخته و تحویل مردم داده شد.

مسؤول بسیج سازندگی گیلان از اجرای حدود ۸۰۰ کیلومتر آسفالت روستایی در این استان خبر داد و اضافه کرد: از ۸۴۸ کیلومتر آسفالت روستایی تعهد بسیج سازندگی حدود ۸۰۰ کیلومتر طی ۱۵ ماه انجام شده است.

کد خبر 6094290

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر