Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه دیدار سه شنبه شب رئال مادرید مقابل پاری سن ژرمن، تیبو کورتوا همراه با زیدان در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد.

طرفداری- دروازه بان بلژیکی رئال مادرید که این روز ها آماده تر از قبل به نظر می رسد پس از شکست رکورد کلین شیت کیلور ناواس اعتماد به نفس بیشتری کسب کرده و فردا دوئل جالبی با دروازه بان پاری سن ژرمن خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، کورتوا گفت:

باید از دقیقه نخست با قدرت وارد میدان شوید. مقابل سوسیداد در ابتدای بازی کیفیت لازم را نداشتیم و باید از آن درس بگیریم. بازی فوق العاده ای خواهد بود و باید تا دقیقه '95 در بهترین فرم خود باشیم. مقابل تیم آماده پی اس جی قرار می گیریم و باید به عنوان یک تیم آنها را متوقف کنیم.

تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که در هر مسابقه نهایت تلاشم را به کار بگیرم و خود را در قلب مادریدیستا ها جای دهم. شما این جایگاه را با عملکردتان درون زمین و با کسب عناوین قهرمانی به دست می آورید، نه با حرف.

حریفان:

در هر مسابقه با رویکردی یکسان عمل می کنم، و اهمیتی نمی دهم که مقابل کاوانی، نیمار یا ام باپه باشد. همه بازیکنان کیفیت خود را دارند و بازیکنان پاری سن ژرمن جزو بهترین های دنیا هستند و باید آماده باشیم.

مقایسه با کیلور ناواس:

بعد از بازی اول مقابل سلتا، همه به من گفتند که خیلی خوب کار می کنم. در لالیگا گل های کمی دریافت کرده ایم. به عنوان یک دروازه بان نمی توانید اعتماد به نفس خود را از دست بدهید. من به خودم و کمک به تیم فکر می کنم. به حرف های مربی گوش می کنم و این تنها چیزی است که اهمیت دارد.

بیل:

اینجا هستیم تا بازی ها را ببریم، و از او می خواهیم که نهایت تلاش خود را در تمرینات داشته باشد و در بازی ها برای کسب پیروزی به ما کمک کند. برنابئو شایده عقاید خود را داشته باشد، اما من در جایگاهی نیستم که در این باره صحبت کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در روز شنبه در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی کادیز به میدان خواهد رفت و در صورت کسب پیروزی این فرصت را خواهد داشت که قهرمانی‌اش را قطعی کند.

شاگردان کارلو آنچلوتی در بازی هفته گذشته برابر رئال سوسیداد موفق شدند با یک گل به پیروزی برسند و برد ارزشمندی را به دست بیاورند و تک گل این بازی را گولر وارد دروازه تیم حریف کرد تا نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کرده باشد.

به نظر می‌رسد که این مربی ایتالیایی از عملکرد این ستاره جوان در ترکیب رئال بسیار راضی است و حالا قصد دارد در بازی برابر کادیز هم فرصت حضور در میدان را به او بدهد و روی درخشش این بازیکن در خط حمله تیمش حساب کرده است.

رئال مادرید چهارشنبه شب در برنابئو میزبان بایرن مونیخ است تا بازی برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند و این احتمال وجود دارد که آنچلوتی به بعضی از بازیکنانش برای این بازی استراحت بدهد.

دیگر خبرها

  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • ترکیب رئال زیر و رو شد: 10 تغییر مقابل کادیز
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس