Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش، مشکلات و مطالبات برخی از کیشوندان را در میز خدمت بررسی کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد كیش، علی مقدس زاده مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش به همراه معاونان و مدیران این شرکت در محل مصلای بزرگ جزیره، مشکلات مطرح شده از سوی ساکنان و مراجعه کنندگان مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جریان برگزاری میز خدمت این هفته ؛ بیش از 20 نفر از شهروندان مطالب خود را مطرح کرده و موضوعات در مرحله اقدام و پیگیری قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت خرید گندم در استان بوشهر مطلوب است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین خلعتی ظهر سه شنبه در بازدید از مرکز خرید گندم شبانکاره شهرستان دشتستان بیان کرد: آغاز فعالیت خرید گندم به عنوان مباشر شرکت غله و خدمات بازرگانی توسط این شرکت از سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ بود و امسال دومین سال فعالیت این مرکز است.

مدیر تعاون روستایی استان بوشهر افزود: با توجه به برنامه‌های الگوی کشت در جهت افزایش تولید محصولات استراتژیک مانند گندم در این منطقه، تجهیز این مرکز خرید نقش مؤثری در حمایت ارائه خدمات مطلوب به کشاورزان منطقه خواهد داشت و مورد استقبال قرارگرفته است.

وی گفت: این مرکز خرید واقع در اراضی روستای دهداران با وجود انبار سه هزار تنی و فراهم شدن شرایط اولیه آماده ارائه خدمت به کشاورزان منطقه شده است که در ادامه فعالیت نیاز مند بهبود شرایط شامل مسیر دسترسی آسفالته، محوطه سازی و تعمیرات مورد نیاز انبار خواهد بود.

وی با اشاره به پیش بینی‌های شرایط جوی خواستار توجه و دقت بیشتر در جمع آوری، ذخیره سازی و نگهداری محصول توسط عوامل خرید و لزوم تسریع در حمل و جمع آوری گندم‌های خریداری شده از مراکز روباز به مراکز ذخیره سازی سرپوشیده شد.

مدیر تعاون روستایی استان بوشهر در جریان این بازدید با اعضا هیأت مدیره شرکت و مدیر عامل شرکت دیدار و راهکارهای بهینه سازی ارائه خدمات و افزایش نقش شرکت در ارائه نهاده‌ها و کمک به افزایش کارایی تولید در قالب تشکل‌های را تبیین و ارکان شرکت با اعلام آمادگی همکاری به ارائه نظرات پرداخت.

کد خبر 6099413

دیگر خبرها

  • وضعیت خرید گندم در استان بوشهر مطلوب است
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به منطقه آزاد قشم رسید
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • ورود نخستین محموله خودروهای هیبریدی به قشم
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا