Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کریمی بدون تردید یکی از محبوب‌ترین چهره‌های ورزش ایران است و همیشه یک پای ثابت حمایت‌های اجتماعی در مسایلی، چون زلزله و سیل و فقر و بیماران خاص بوده است و در مدت زمان وداعش از فوتبال حرفه‌ای نیز بیشتر رویکردش به خصوص در فضای مجازی، نقد‌های اجتماعی بوده که بعضا با واکنش‌های دولتیان همراه شد.

به گزارش تابناک ورزشی، حالا جادوگر که حتی یک پست ساده اش در اینستاگرام چندصدهزار لایک و کامنت می‌گیرد، در این ماه‌های اخیر بیش از هر زمان دیگری سکوت اختیار کرده و سعی می‌کند حتی در مباحث جدی فوتبالی نظیر شکست مقابل عراق و بحرین حرفی نزند!

او زمانی منتقد جدی عملکرد مدیران فدراسیون فوتبال بود، در این ماه‌ها به ندرت این موضع‌های رادیکال را ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین اخباری که از او منتشر شده است، تلاش و تمرینات انفرادی سختی بود که در سالن بدنسازی به شیوه احمدرضا عابدزاده انجام می‌داد و مشخص بود که او روی فرم ایده آلی از لحاظ بدنی قرار دارد.

با این حال خبری که امروز منتشر شد و حاکی از سفر علی کریمی به مقصد کانادا بود، دوباره او را به تیتر اول اخبار جامعه بدل ساخت. اطلاعات تازه تایید کننده این سفر است و گفته می‌شود او اکنون در حال انجام مراحل نهایی و امور اداری مربوط به این سفر است و بزودی به همراه خانواده اش به کشور کانادا سفر خواهد کرد، اما آنچه از سوی برخی نزدیکانش درباره علی کریمی گفته می‌شود این است که این یک سفر تفریحی و کاری است و او قصد مهاجرت ندارد. البته آن‌ها بیشتر امیدوارند اینطور باشد. در همین حال گفته می‌شود منطقی نیست که کریمی در میانه سال تحصیلی با سه فرزند و همسرش راهی سفری طولانی و بلند تفریحی در دوردست‌ترین نقطه دنیا شود و احتمال تصمیمات جدی‌تر در این زمینه وجود دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین قدیانی عباس کشاورز محمود حجتی هفته بسیج پگاه آهنگرانی یارانه حمایتی مهناز افشار کد دستوری طرح معیشتی علی کریمی مهاجرت کانادا سفر خانوادگی حسین قدیانی عباس کشاورز محمود حجتی هفته بسیج پگاه آهنگرانی یارانه حمایتی مهناز افشار کد دستوری طرح معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»

اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر» واکاوی می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «فوتبال برتر» امشب با بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

بازیکنان و سرمربی تیم ملی فوتسال بعد قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌ها، مهمان امشب برنامه خواهند بود.

«فوتبال برتر»؛ دوشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد