Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، شهرام رضایی، مدیر سامانه هوشمند سوخت درباره سهمیه وانت‌بارها گفت: سهمیه سوخت بنزین وانت‌بارها، در کارت هوشمند سوخت آنها موجود است؛ اما درباره وانت بارها و موتور سیکلت هایی که در بخش حمل و نقل درون‌شهری فعال هستند که شامل حوزه‌های اینترنتی و عضو اتحادیه های حمل و نقل درون شهری بوده و مصرف آنها بیش از رقم سهمیه در نظر گرفته شده قبلی است، باید گفت در وهله نخست، اتحادیه های مربوطه باید فهرستی از اسامی را که در این حوزه فعال هستند، در اختیار وزارت کشور قرار دهند تا وزارت کشور میزان پیمایش آنها را بررسی کرده و تایید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیمایش تایید شده از سوی وزارت کشور به وزارت نفت داده می شود و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نیز، بر اساس همین میزان پیمایش، معادل ریالی بنزین را به شماره کارت های اعتباری این افراد که از سوی اتحادیه آنها اعلام می شود، واریز می کند که تنها در جایگاههای سوخت گیری قابل استفاده است.

این مقام مسئول در پاسخ به اینکه آیا باید کارت بانکی مربوطه به بانک خاصی تعلق داشته باشد، گفت: وانت بارها و موتورسیکلت‌ها، هر کارت بانکی را می توانند اعلام کنند و وزارت نفت آمادگی کامل دارد تا طی یک روز کاری، به محض ابلاغ پیمایش از سوی وزارت کشور معادل ریالی مازاد سهمیه در نظر گرفته شده برای وانت بارها و موتور سیکلت ها را واریز کند. 

رضایی با اعلام اینکه هنوز فهرستی به ما در زمینه وانت بارها و موتور سیکلتهایی که در حوزه حمل و نقل شهری فعال هستند ابلاغ نشده است، اظهار داشت: پرداختی های مربوط به تاکسی های اینترنتی در حال پایش و انجام است؛ اما از آنجایی که تاکنون چنین حجمی از اطلاعات را پایش نکرده اند، بنابراین کار اندکی زمان بر است. 

به گفته این مقام مسئول، دولت در حال تصمیم گیری برای توسعه و ایجاد مشوق در بخش سی.ان.جی بوده و این در حالی است که در حال حاضر، ۵۰ درصد ظرفیت تامین ما در بخش سی ان جی خالی است. 

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها چشم انتظار نخستین واریزی مالک جدید

به گزارش "ورزش سه"، پس از واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مالک جدید آبی ها در نخستین اقدام خود، پسوند خلیج فارس را به نام رسمی باشگاه اضافه کرد که البته این موضوع نیازمند مکاتبات اداری و کسب مجوز از نهادهای مربوطه است.

با این حال از مالک باشگاه استقلال خبر می رسد که آنها قصد دارند تا بخشی از رقم قرارداد اعضای تیم را طی روزهای آینده به حساب بازیکنان و کادرفنی واریز کنند تا آبی پوشان با روحیه بالایی مسابقات باقی مانده از رقابت های لیگ برتر را از سر بگیرند.

در جلسه ای که با حضور علی خطیر و دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مدیران صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد، مقرر گردید که بنا بر درخواست مدیرعامل آبی پوشان و پس از تصویب در هیئت مدیره مالک جدید باشگاه، این رقم به حساب استقلالی ها واریز شود.

دیگر خبرها

  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • استقلالی‌ها چشم انتظار نخستین واریزی مالک جدید
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • کارت سوخت رانندگان باطل می شود!
  • استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • پای ربات‌ها به پمپ بنزین رسید
  • کارت سوخت در بازار سیاه