Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی عصر دوشنبه در نشست با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر پیشوا با اشاره به اینکه انتخاب شهردار و نظارت بر عملکرد شهرداری تنها یکی از وظایف شورا است اظهار داشت: شورای شهر نباید صرفاً شورای شهرداری باشد بلکه همه مجموعه های شهرستان باید از کمک و حتی نظارت شورا برخوردار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی در ادامه در خصوص احداث بیمارستان در پیشوا افزود: طی جلساتی که با مسئولین استانی و کشوری دانشگاه آزاد داشته ایم رویکرد این دانشگاه تغییر کرده و آمادگی برای یک حرکت جدید وجود دارد اما یک مجموعه از عهده تأمین اعتبارات این پروژه بر نخواهد آمد و با توجه به اینکه مطالبه گری لازم برای احداث بیمارستان در شهرستان شکل گرفته است لذا به نتیجه رسیدن آن مستلزم یک عزم جدی تر در سطوح مختلف می باشد و همه مجموعه های دست اندرکار باید نسبت به این امر ورود پیدا کنند. فرماندار پیشوا از پروژه خط انتقال آب سد ماملو به پیشوا طبق زمانبندی مشخص شده از سوی شرکت آب و فاضلاب جنوب شرق استان تهران خبر داد و بیان داشت: طی روزهای آینده عملیات اجرایی آن به صورت رسمی آغاز می شود.  



ف کد خبر 4781049

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری پیشوا حسین عباسی سد ماملو بوشهر راهپیمایی هفته بسیج بارش برف قیمت بنزین ایلام اصلاح قیمت حامل های انرژی بنزین گرگان شهرکرد قزوین بسیج خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش

  نبی بامریان رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش گفت: 65 بیمار دیالیزی ثبت شده در شهرستان خاش و تفتان خدمات رایگان را در بخش دیالیز این بیمارستان دریافت می‌کنند.
 
وی افزود: برای هر بیمار به‌طور متوسط ۱۳ تا ۱۴ جلسه دیالیز انجام می‌شود که گاهی تا چند ساعت طول می کشد و همین موضوع ضرورت توسعه بخش دیالیز بیمارستان را گوشزد می‌کرد.
 
وی ادامه داد: بخش دیالیز این بیمارستان دارای 8 دستگاه دیالیز است و بر همین اساس عملیات توسعه بخش دیالیز جهت 20 تخت در حال انجام است.
  بامریان ادامه داد: بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش به صورت شبانه روزی (حتی در روزهای جمعه و تعطیل) به بیماران ارائه خدمات می دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس