Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهینی گفت: همزمان با آخرین روز هفته بسیج، گردهمایی ۱۰ هزار نفری بسیجیان شهرستان بویراحمد با سخنرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و اجتماع بسیجیان قشرهای مختلف برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ پاسدار «سید روح الله شاهینی» امروز ( ۴ آذر) در دیدار با رئیس و معاونین آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، اظهار داشت: در جنگ سرد و سخت ما با دشمن مقابله و دشمن را نیز مهار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد با بیان اینکه در جنگ سخت می توان به سرنگونی پهپاد آمریکایی و توقف کشتی انگلیسی اشاره کرد، گفت: در این جنگ ها نشان دادیم که در بحث جنگ سخت و نظامی قوی هستیم و دست برتر را داریم.

 

وی با اشاره به اینکه در حوزه جنگ نرم با قلمی که در دست  داریم باید کارهای بیشتری انجام دهیم و نقاط ضعف دشمن را در این حوزه  بشناسیم، ادامه داد: دشمن در نظام جمهوری اسلامی ایران افراد را تحریم می کند که این ناتوانی دشمن را نشان می دهد.

 

شاهینی ضمن تاکید بر اینکه ما به عنوان فرهنگی وظیفه داریم که فرهنگ و روحیه ایثارگری را ترویج دهیم، یادآور شد: شهدا رفتند تا فرهنگ بسیجی برقرار بماند و ما باید این فرهنگ را ترویج دهیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد گفت: ما باید تلاش کنیم که مسیرمان، مسیر انقلاب باشد، چون تفکر بسیجی جمهوری اسلامی را بیمه کرده وانتظار از آموزش و پرورش این است که این فرهنگ را ترویج کنند.

 

وی گفت: همزمان با آخرین روز هفته بسیج، گردهمایی ۱۰ هزار نفری بسیجیان بویراحمد فردا سه شنبه ساعت ۹ صبح با سخنرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و اجتماع بسیجیان قشرهای مختلف برگزار می شود.

 

شاهینی ضمن قدردانی از مسئولان آموزش و پرورش بویراحمد به دلیل در صحنه بودن آنها در همه برنامه‌ های مربوط به سپاه و بسیج، گفت: در بحث طرح «شهید بهنام محمدی» در سطح مدارس استان در شهرستان بویراحمد با اجرای این طرح در سطح ۲۰ مدرسه حدود ۴۰ درصد از مدارس هدف استان را در برگرفته که نشان دهنده فعالیت خوب آموزش و پرورش و مدارس شهرستان بویراحمد در طرح‌ های این چنینی است.

 

«علی حسن‌ زاده» رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هم با قدردانی از تلاش‌ های بسیج و سپاه در همه زمینه‌ ها به خصوص در حوادث اخیر کشور، گفت: آموزش و پرورش خود از جنس بسیج بوده و برنامه‌ های شهرستان بویراحمد حول تفکر و گفتمان بسیجی است.

 

«زهرا مرادیان» معاون آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هم گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب هر آن چه که برای شکوفایی و پیشرفت کشور لازم بوده، از سوی مقام معظم رهبری تبیین شده و باید با اجرای کامل این بیانیه و بندهای آن به خصوص در بحث جوانان و نوجوانان با تفکر بسیجی رو به سوی پیشرفت حرکت کنیم.

 

شایان ذکر است در پایان، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خدمات بسیجیان و فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد تجلیل شد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد بسیج هفته بسیج راهپیمایی کانون های فرهنگی هنری مساجد اغتشاشات اخیر در کشور مساجد اغتشاشات اردبیل خبرگزاری شبستان مسیر انقلاب تفکر بسیجی جنگ سخت بسیجیان گردهمایی جوانان آموزش و پرورش جنگ نرم بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی طاهری، ظهر دوشنبه در آیین گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار کرد: آموزش و پژوهش از عناصر مهم در آموزش و پرورش و همه حوزه‌های کاری است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین ویژگی که معلم باید در بخش آموزش داشته باشد، دلسوزی است، خاطرنشان کرد: اگر معلمان دلسوز باشند اثربخشی روی دانش‌آموزان و آینده کشور بی‌نظیر خواهد بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید وزن کارهای فرهنگی در کارهای آموزشی و پرورشی بالا رود، تصریح کرد: برای اثر بخشی روی دانش‌آموز باید برنامه داشته باشیم.

وی عنوان کرد: تجربه نشان می‌دهد برگزاری اردو تأثیر بالایی در امور تربیتی دارد و یک اردوی ۲۴ ساعته می‌تواند نقش یک برنامه ۲۴۰ ساعته را ایفا کند.

طاهری با بیان اینکه برگزاری یک اردوی مفید و خروجی مطلوب از طریق داشتن برنامه محقق می‌شود، ابراز کرد: در چنین شرایطی نتیجه کار قابل مقایسه با برنامه‌هایی مثل سخنرانی و همایش نیست.

وی برخورداری از اردوگاه خوب، مربی توانمند و محتوای مناسب را لازمه برگزاری اردوهای دانش‌آموزی خواند و گفت: قرارگیری این مولفه‌ها در کنار هم می‌تواند اثربخشی لازم در کارهای آموزشی و پرورشی را داشته باشد.

کد خبر 6098110

دیگر خبرها

  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان های انقلابی است
  • ۶۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شده است
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسجی جهادگر استان در تبریز
  • ۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • (تصاویر) گردهمایی زائران حج تمتع در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد