Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیه‌گو سیمئونه تیمش را بدون ترس از نام یوونتوس به زمین می‌فرستد. ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل یوونتوس در هفته پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از عدم ترس در مواجهه با رقیب سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید در این باره اظهار داشت: می‌دانم یوونتوس تیمی قدرتمند است. آن‌ها بازیکنانی عالی و سرمربی این تیم سبک بازی دقیقی دارد. یوونتوس همواره در تاریخ خودش یک قهرمان بوده و امسال هم شکل یک قهرمان خواهد بود.امیدوارم در استادیوم زیبای یوونتوس، بازی خوبی به نمایش بگذاریم. رونالدو یک قهرمان است و چیز بیشتری نمی‌توان در این باره گفت. او  شماره یک است و همیشه تفاوت‌ها را رقم می‌زند. البته حریف ما رونالدو نیست بلکه تمرکز من روی بازی با تیم یوونتوس است. ما بدون هیچ ترسی راهی زمین می‌شویم.

او درباره وضعیت ژائو فلیکس و بازیکنان جدیدش افزود:طی یک ماه گذشته ژائو مصدوم بود و نمی‌توانستیم روی او حساب کنیم اما  اخیرا به تیم   بازگشته است. به فلیکس نیاز داریم زیرا بازیکنی متفاوت است و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. او بسیار بااستعداد نشان می‌دهد و باید با تواضع و میل به پیشرفت، تلاش کند. هررا؟ عادلانه نیست که فقط در مورد او صحبت کنیم. فلیپه، ژائو فلیکس و تریپیر همه بازیکنان خوب و باشخصیتی  هستند. رنان لودی اخیرا به تیم ملی برزیل دعوت شد و اولین گل ملی‌اش را  هم  زد. همه بازیکنان در حال پیشرفت هستند و نتایج عالی ما  فرا خواهد رسید. 

سیمئونه در پاسخ به انتقادات از سبک بازی تیمش گفت:دوست ندارم در این خصوص صحبت کنم. در آینده کسی به خاطر نخواهد آورد شما در یک بازی 5 پاس خوب داده اید یا 30 پاس خوب. پیروزیاهمیت دارد و در تلاش هستیم نتایج تیم را بهتر کنیم. در تیم همه وضعیت خوبی دارند.

لالیگا| سویا با برتری خارج از خانه جایگاه اتلتیکومادرید را اشغال کرد

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتلتیکو مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی پنجشنبه شب در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس روبروی برایتون به میدان رفت و موفق شد با چهار گل برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.


فیل فودن ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و کوین دی‌بروینه و خولیان آلوارز دو گل دیگر سیتی در دیدار برابر برایتون را به ثمر رساندند.


کسب سه امتیاز و پیروزی در این بازی از ارزش و اهمیت بسیاری برای شاگردان پپ گواردیولا برخوردار بود و حالا آنها توانستند با یک بازی کمتر از لیورپول بالاتر از این تیم در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرند و تنها یک امتیاز به آرسنال که یک بازی بیشتر از آنها انجام داده است فاصله دارند.

گواردیولا پس از بازی این بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


گل دی‌بروینه با ضربه سر: از این که دوباره بخواهد این کار را امتحان کند بسیار استقبال خواهم کرد.


رقابت در کورس قهرمانی لیگ برتر فقط با آرسنال: اینطور نیست. اتفاقی که برای لیورپول افتاد و در دو بازی متوالی شکست خورد ممکن است برای آرسنال هم رخ دهد و ممکن است این اتفاق برای ما هم بیفتد. چیزی که مهم است این است که ما هنوز در کورس حضور داریم. هنوز بازی‌های بسیاری تا پایان باقی مانده است.


تکرار قهرمانی: اتفاقی که در گذشته رخ داده است به این معنا نیست که ما می‌توانیم دوباره آن را در آینده تکرار کنیم. هنوز پنج بازی دیگر در لیگ برتر داریم و می‌دانیم که اختلاف بسیار کم است. باید در تمامی دیدارها پیروز شویم. هر بازی نزدیک‌تر می‌شویم.


درخشش فیل فودن: چیزی که او می‌خواهد این است که قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد. او به نسبت سنش قهرمانی در جام‌های زیادی را تجربه کرده است.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!