Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امنیتی استانداری خوزستان گفت: آمار دستگیر‌ی‌ها و کشته شدگان ناآرامی‌های خوزستان بزودی اعلام می‌شود.

به گزارش عصرایران حبیب‌الله آصفی در گفت‌ و گو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت استان خوزستان پس از ناآرامی‌های اخیر، اظهار داشت: در حال حاضر امنیت کامل در استان خوزستان برقرار است و هیچ‌گونه ناآرامی در شهرها نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره آمار دستگیر‌ی‌ها و کشته‌شدگان معترض‌‌در‌ ناآرامی‌های اخیر استان هم افزود: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی استان در حال آمارگیری هستند که به محض رسیدن به نتیجه نهایی تعداد آنها را اعلام خواهیم کرد.

معاون امنیتی استانداری خوزستان درباره شایعه گرفتن پول و حق تیر برای تحویل اجساد معترضان به خانواده‌های آنها از سوی برخی‌نهادها، گفت: این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم و تاکنون چیزی درباره آن نشنیده‌ام و کذب محض است.

وی اضافه کرد: این قضیه با عقل جور در‌نمی‌آید و من آن را رد می‌کنم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا سید احمدی پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی خوزستان، در سه روز آینده احتمال بارش در استان وجود دارد.

سید احمدی افزود: از تمامی کشاورزان استان درخواست می‌شود در این مدت محصول گندم خود را به مراکز سرپوشیده، سیلوهای استاندارد و کارخانه‌های آرد تحویل کنند.

وی ادامه داد: همچنین شرکت غله و خدمات بازرگانی به کشاورزانی که گندم خود را به مراکز استاندارد تحویل دهند هر کیلوگرم ۸۰ هزار تومان هزینه حمل پرداخت می‌کند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از برداشت ۶۵۰ هزار تن گندم در استان خبر داد و گفت: روزانه ۹۱ هزار تن گندم در استان برداشت می‌شود.

سید احمدی افزود: ۲ هزار و ۷۵۰ دستگاه کمباین برداشت گندم در استان را انجام می‌دهند و نرخ فعالیت هر کمباین توافقی است.

وی اظهار کرد: در صورت نرسیدن توافق بر اساس نرخ سازمان نظام مهندسی کشاورزی بین گندمکاران و صاحبان کمباین انجام شود

کد خبر 6091910

دیگر خبرها

  • آمار تصادفات عید امسال به نظر من اصلاً رسمیت ندارد/ ده برابر کشورهای پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان