Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون «شورا‌ها و امور داخلی کشور» در مجلس تاکید کرد: انتظار داریم مسئولان اجرایی مشکلات پرداخت یارانه حمایتی مردم را به سرعت بررسی کنند تا حقی در این زمینه تضعیف نشود. تاریخ انتشار: 03:12 - 05 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۱۰۶۷ اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان،  گفت: در حال حاضر بسیاری از مردم در مراجعه به نمایندگان از تأخیر در پرداخت یارانه حمایتی ابراز نگرانی می‌کنند و برخی اقشار روستایی به شدت نیازمند دریافت این یارانه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: توصیه رهبر انقلاب به روحانی درباره افزایش قیمت بنزین به روایت احمد توکلی
وی تاکید کرد: به برخی از افراد روستایی نیازمند گفته شده است که مشمول دریافت کمک حمایتی نمی‌شوند؛ طبیعتا اگر قرار است از قشری حمایت شود روستاییان باید در اولویت باشند.   بیشتر بخوانید: آیت‌الله جنتی: جلب نظر مردم و اقناع آن‌ها در اجرای طرح افزایش قیمت بنزین مغفول ماند   عضو کمیسیون «شورا‌ها و امور داخلی کشور» در مجلس بیان داشت: انتظار داریم مسئولان اجرایی مشکلات پرداخت یارانه حمایتی مردم را به سرعت بررسی کنند تا حقی در این زمینه تضعیف نشود و عدالت به خوبی رعایت شود.   به گزارش میزان، وزارت «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» روز یکشنبه اعلام کرد در بازه زمانی ۸ تا ۱۰ صبح همان روز بیش از ۶۰ هزار کد ملی ثبت شده است وحجم زیاد ثبت کد‌های ملی دلیل این اختلال است، ثبت کد ملی در اپراتور‌های ایرانسل و رایتل هیچ گونه مشکلی ندارد از هموطنان تقاضا می‌شود طبق اطلاعیه‌های قبلی تنها سرپرستان خانوار کد ملی خود را در #۶۳۶۹* ثبت نمایند.

تمامی سرپرست خانوار‌هایی که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده اند و خود را واجد شرایط می‌دانند می‌توانند بعداز ظهر یکشنبه سوم آذرماه درخواست شماره ملی سرپرست خانوار خود را به کد دستوری #۶۳۶۹* ارسال کنند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اصغر سلیمی نماینده مجلس کمیسیون شوراها یارانه حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می شود و این روزها گنبدی ها همزان با شروع تبلیغات دو نامزد راه یافته به این مرحله مشغول بررسی ویژگی نمایندگان اصلح هستند.

گروهی از مردم بر این باورند که صداقت و پاکی و مردمی بودن باید معیار اصلی انتخابشان باشد و برخی دیگر ترجیح می‌دهند نمیانده مورد نظرشان فردی باسواد، اهل فن، دارای روابط قوی و کارنامه عالی مدیریتی داشته باشد.

در هر حال مردم می گویند : نماینده باید از جنس خود مردم باشد تا گرفتاری های آنان را درک کرده و به گوش مسوولان عالی رتبه برساند و در نهایت منجر به بهبود وضعیت شهر و منطقه خود شود.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود/ هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟