Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده شامگاه دوشنبه در دیدار با جهادگران سازمان بسیج سازندگی هرمزگان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور و همراهی جهادگران بسیجی هستیم و این جهادگران نقش بسیار مهمی در جهت حرکت جامعه در مسیر اهداف گام دوم انقلاب دارند.

وی تصریح کرد: بسیجیان همواره با خلوص نیت و با تمام توان در جهت خدمت به اقشار مختلف مردم تلاش کرده‌اند که این تلاش‌ها موجب تقویت هر چه بیشتر اعتماد مردم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام عبادی زاده خاطرنشان کرد: بسیجیان سربازان شجاع و گوش به فرمان ولی فقیه هستند و فرهنگ بسیجی بر اصول و فضایلی استوار شده که از ایمان، معنویت، شجاعت، مجاهدت، ایثار و شهادت برخوردارست.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به وضعیت نامطلوب برخی محلات قدیمی و حاشیه‌ای در این شهر، گفت: این محلات با فقر و محرومیت بسیاری مواجه هستند و باید برای رفع مشکلات آنها تلاش شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه سال گذشته در بیانیه ای مهم و راهبردی به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به تبیین ویژگی‌های مسیر پرافتخار پیموده شده در چهل سال گذشته و برکات خیره‌ کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداختند و با تأکید بر امید واقع‌بینانه به آینده و نقش بی‌بدیل جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان ها، خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران مقتدر، الزامات این جهاد بزرگ را در هفت سرفصل اساسی بیان کردند.

بخش مهمی از بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به جوانان و طلاب بسیجی است. بسیج به عنوان یکی از تشکیلات مهم انقلاب اسلامی با کارنامه درخشان و تجربیات بسیار بزرگ می تواند نقس اساسی و تعیین کننده در اجرای فرامین رهبری در گام دوم انقلاب داشته باشد تا موفقیت این بیانیه را برای نظام به ارمغان آورد. 

مقام معظم رهبری در این بیانیه ضمن بیان هفت توصیه به جوانان ایرانی از جمله علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی، خواستار توجه آنان به این موضوع شدند.

فعالیت‌های جهادی با برنامه ریزی انجام می‌شود

مسوول سازمان بسیج سازندگی هرمزگان نیز در این نشست ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: فعالیت‌های جهادی و بسیج با هدف و برنامه ریزی انجام می‌شود.

سرهنگ پاسدار محمدرضا آران بیان داشت: جهادگران بسیجی با تلاش شبانه روزی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، ورزشی، عمرانی و پزشکی موفقیت‌های بسیاری کسب کرده‌اند.

وی با اشاره به تلاش‌های بسیج سازندگی در جهت ایجاد اشتغال پایدار در هرمزگان و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، گفت: تا به امروز توانسته‌ایم تعداد ۵۰۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی در سطح استان راه‌اندازی و برای جوانان این مرز و بوم اشتغالزایی کنیم.

مسوول سازمان بسیج سازندگی هرمزگان یکی دیگر از برنامه‌های مهم این سازمان را اجرای طرح تحول محلات در استان عنوان کرد و افزود: با ایجاد این طرح توانسته ایم در هر محله یک قرارگاه جهادی را راه اندازی کنیم که از مردم همان محله و برای خدمت‌رسانی به مردم آن منطقه ایجاد شده‌ است.

۳۰ آبان تا ششم آذرماه به نام هفته بسیج نامگذاری شده و شعار محوری امسال این هفته، ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت است.

برچسب‌ها روز بسیج مستضعفان محمد عبادی زاده گام دوم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد عبادی زاده گام دوم انقلاب محمد عبادی زاده گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمی که برای نسل جوان جاذبه داشت

ایسنا/همدان دختر مرحوم دکتر سیدمرتضی هزاوه‌ای با تأکید بر اینکه پدرم گوش شنوای همه بود، گفت: مرحوم هزاوه‌ای تعامل با جوانان را خوب بلد بود به طوری‌که گوش شنوای همه بود و بسیاری از جوانان با او مشورت و درددل می‌کردند.

محیا سادات هزاوه‌ای در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به رفاقت خود با پدرش اظهار کرد: بُعد رفاقت ما بیشتر از رابطه پدر و دختری بود به گونه‌ای‌که جزئیات اتفاقات روزمره را برای هم تعریف می‌کردیم.

وی با تأکید بر اینکه در محیط خانواده حضور پدرم پر از عشق و زندگی بود، خاطرنشان کرد: حتی دوران بیماری هم نتوانست انرژی و ابراز احساسات پدرم را بگیرد و با تمام نواتوانی باز هم محبت و عشق خود را نشان می‌داد.

هزاوه‌ای با اشاره به دلنوشته پدرش افزود: زمانی‌که کنکور داشتم پدرم برایم دلنوشته‌ای نوشته بود که آن را با آیه‌ای از قرآن شروع کرده بود «عذرخواهی می‌کنم که به علت مشغله جز دعا توشه‌ای برایت ندارم. تو فراتر از آنی که من می‌خواهم و درست آنی که خدا می‌خواهد.» و تعابیر عاطفی بسیار قوی در نوشته‌هایش بکار برده بود.

وی با بیان اینکه مرحوم هزاوه‌ای جاذبه‌ای برای نسل جوان داشت، تصریح کرد: رابطه بین پدرم و جوانان اقوام و دانشجویانش بسیار زیاد بود و برخی از جوانان فامیل که با پدر و مادر خود راحت نبودند، از طریق پدرم مسائل و خواسته‌های خود را با خانواده‌هایشان مطرح می‌کردند.

دختر مرحوم هزاوه‌ای تاب‌آوری و انعطاف‌پذیری در مقابل نظرات مخالف را یکی از ویژگی‌های ممتاز پدر دانست و یادآور شد: پدر حتی اگر در زمینه‌ای صاحب‌نظر بود در جمعی که مخالف نظرش بود، برآشفته نمی‌شد و با آرامش و صبوری صحبت می‌کرد ضمن اینکه نظرات مخالف رابطه‌اش را تحت‌تأثیر قرار نمی‌داد.

وی با بیان اینکه همیشه پدر به بنده مشورت می‌داد و در بحث ازدواج نخستین مشاورم او بود، اظهار کرد: پدر همیشه در امر ازدواج بنده سختگیری داشت اما در موردی که یکی از همکارانش معرفی کرده بود، سختگیری نکرد، انگار به او الهام شده بود.

هزاوه‌ای با اشاره به اینکه دو ماه بعد از عقدم پدر از دنیا رفت، ادامه داد: پدر در مسائل مادی و مهریه صحبت نکرد و فقط یک جمله به همسرم گفت و آن این بود «دخترم امانت حضرت زهراست، اگر امانتدار خوبی هستی، بسم‌الله».

وی با تأکید بر اینکه پدر بدون حساب و کتاب و بدون توقع به دیگران کمک می‌کرد، یادآور شد: پدر هیچ انتظاری از طرف مقابل نداشت و همیشه بدون انتظار به دیگران کمک می‌کرد و همواره به دنبال این بود که به انحاء مختلف دل دیگران را به دست بیاورد.

دختر مرحوم هزاوه‌ای با بیان اینکه پدرم مشمول لطف الهی بوده و هست، گفت: پدرم همیشه خیرخواه مردم بود و به همین علت مشمول لطف الهی بوده و هست. همیشه اگر کسی نیاز به کمک داشت هر کمکی که از دستش برمی‌آمد دریغ نمی‌کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر سیدمرتضی هزاوه‌ای، عضو هیأت علمی گروه علوم سیاسی و یکی از پژوهشگران و اساتید مطرح دانشگاه بوعلی‌سینا در سال ۱۳۴۰ در خانواده‌ای مذهبی و روحانی در شهر همدان متولد شد. او پس از سال‌ها تدریس در دانشگاه بوعلی‌سینا در سال ۹۲ با بیماری مواجه شد و در اردیبهشت سال ۹۹ به علت بیماری درگذشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • معلمی که برای نسل جوان جاذبه داشت
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم