Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارگردان فیلم مصائب شیرین گفت: وقتی قوه قضاییه آمده و فیلمی را که برایش حاشیه ساخته شده را رفع توقیف می‌کند، این اتفاق نشانه‌ای مثبت برای فیلمساز است، این تصمیم قوه قضاییه باعث می‌شود که سینماگر احساس کند که قوه قضاییه مراقب و محافظ وی بوده و طبیعتاً از هرگونه اقدام این چنینی استقبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 07:00 - 05 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۰۹۲۵

علیرضا داوود‌نژاد نویسنده و کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون رفع توقیف فیلم سینمایی «خانه پدری» ساخته کیانوش عیاری گفت: از نظر من قوه قضاییه در جریان رفع توقیف فیلم سینمایی خانه پدری کار بسیار خوبی کرده است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده گفت‌وگوی علی روئین تن پیرامون رفع توقیف فیلم خانه پدری اینجا کلیک کنید

کارگردان فیلم سینمایی «فراری» ورود قوه قضاییه به جریان رفع توقیف خانه پدری را مثبت خواند و اضافه کرد: من روند و تصمیم قوه قضاییه نسبت به رفع توقیف خانه پدری را رو به جلو و جریان ساز می‌دانم.

وی در همین رابطه تاکید کرد: اینکه قوه قضاییه وارد مقوله سینما شود یا نه، بستگی به نحوه ورود این نهاد دارد، به عنوان مثال ورود این قوه در جریان اکران فیلم خانه پدری ورودی کاملاً تاثیرگذار بوده است، ورود قوه قضاییه به سینما براساس تمایل به ایجاد امنیت برای سینما و سینماگران کاملاً به جا خواهد بود.

کارگردان فیلم مصائب شیرین خاطرنشان کرد: سینما محلی برای بیان بازتاب‌ اتفاقات در جامعه روز است، سینماگر باید برای نشان دادن این مشکلات آزادی عمل داشته باشد، زیرا بنیان سینما همین است، حال وقتی قوه قضاییه آمده و فیلمی را که برایش حاشیه ساخته شده را رفع توقیف می‌کند، این اتفاق نشانه‌ای مثبت برای فیلمساز است، این تصمیم قوه قضاییه باعث می‌شود که سینماگر احساس کند که قوه قضاییه مراقب و محافظ وی بوده و طبیعتاً از هرگونه اقدام این چنینی استقبال می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فیلم مصائب شیرین فیلم سینمایی فراری علیرضا داوودنژاد اخبار سینمای ایران رفع توقیف خانه پدری فیلم سینمایی خانه پدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۶۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها مراقب باشند

به گزارش خبرآنلاین، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از ظهر امروز (۵ اردیبهشت) در پاره‌ای نقاط به ویژه بخش‌های شمالی و شرقی گاهی وقوع رگبار پراکنده باران با احتمال رخداد تندر و آذرخش پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا در خبری نوشت: بر پایه بررسی نقشه های پیش یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد ملایم تا متوسط پیش‌بینی می‌شود.

امروز (۵ اردیبهشت) با گذر زبانه سامانه بارشی از ظهر تا شب، گاهی افزایش ابر، افزایش باد و در پاره‌ای نقاط به ویژه بخش‌های شمالی و شرقی گاهی وقوع رگبار پراکنده باران با احتمال تندر و آذرخش مورد انتظار است.

در روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) نیز در این بخش‌ها افزایش موقتی ابر و رخداد بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

از فردا تا یکشنبه روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای ۱۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۶ اردیبهشت‌ماه) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، در بعد ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های سنجش آلودگی فیروزکوه ۷.۲ میلیمتر، ژئوفیزیک ۲.۸ میلیمتر، آبعلی ۲.۵ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۲.۴ میلیمتر، چیتگر ۲.۲ میلیمتر، فیروزکوه ۱.۸ میلیمتر، شهریار ۱.۴ میلیمتر، فرودگاه امام (ره) ۱ میلیمتر، دماوند ۰.۸ میلیمتر، شمیرانات ۰.۷ میلیمتر، شرق تهران ۰.۳ میلیمتر و ورامین با ۰.۲ میلیمتر بارش دریافت کرده‌اند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899080

دیگر خبرها

  • چرا هیچ وقت یادمان نمی‌ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟
  • آیا برنامه سلامت خانواده بهتر از پزشک خانواده است؟
  • آیا برنامه سلامت خانواده قوی تر از پزشک خانواده است
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • (ویدیو) هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس؛ مراقب باشید!
  • «تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما
  • مراقب نیش ها باشید!
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها مراقب باشند
  • اگر مراقب خودتان باشید، فرزند سالم‌تری خواهید داشت/ خطرات استرس مادر بر جنین