Web Analytics Made Easy - Statcounter

 آدام شیف، رئیس کمیته اطلاعات کنگره آمریکا در نامه‌ای خطاب به اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا نوشت گزارش کمیته تحقیقات درباره استیضاح دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور در ماجرای رسوایی اوکراین گیت، بعد از تعطیلات یک هفته‌ای عید شکرگذاری به کمیته قضایی کنگره ارسال می‌شود.

شیف در این نامه نوشت کمیته‌های اطلاعات، امور خارجه و همچنین اصلاحات کنگره آمریکا به تحقیق درباره ترامپ ادامه می‌دهند و احتمال احضار دیگر افراد و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ بیشتر وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کمیته تحقیقات تاکید کرد بازرسان تحقیقات استیضاح ترامپ نمی‌خواهند به دولت اجازه دهند که با استفاده از حق اعتراض در دادگاه، تحقیقات را معطل کند.

آدام شیف همچنین نوشت با وجود تلاش‌های بی‌سابقه کاخ سفید برای ممانعت از اجرای تحقیقات، مدارک بسیار زیادی در جریان جلسات استماع به دست آمده است.

پیش از این خبرگزاری آسوشیتدپرس‏ گزارش داد به نظر می‌رسد رابطه‌ی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و مایک پمپئو، وزیر امور خارجه این کشور‏ در سایه جلسات پاسخگویی در کنگره آمریکا به دنبال بررسی پرونده استیضاح ترامپ در ماجرای رسوایی اوکراین گیت، هر روز سردتر و تیره‌تر می‌شود.

پمپئو به علت دفاع نکردن از دیپلمات‌هایی که درباره ماجرای اوکراین گیت شهادت داده اند هدف انتقاد قرار گرفته است.

اگر چه پمپئو خودش برای ارائه شهادت در جلسات پرسش و پاسخ کنگره آمریکا حاضر نشد، اما در پی جلسه‌هایی که برگزار شد در کانون توجه بوده است.

 

منبع:هیل

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آدام شیف آمریکا استیضاح ترامپ کنگره آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد

پایگاه خبری اکسیوس به نقل از دو مقام اسرائیلی گزارش داد: «دولت جو بایدن، رئیس جمهوری امریکا هفته گذشته ارسال یک محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد.»

به گزارش شفقنا، این اولین بار از ۷ اکتبر است که امریکا ارسال یک محموله تسلیحاتی که برای ارتش اسرائیل در نظر گرفته شده بود را متوقف کرده است.

مقامات اسرائیلی گفتند که این حادثه نگرانی‌های جدی در داخل دولت اسرائیل ایجاد کرده و مقامات را به تکاپو انداخته تا بفهمند چرا ارسال محموله متوقف شده است.

بایدن در میان آمریکایی‌هایی که مخالف حمایت او از اسرائیل هستند، با انتقاد شدید روبه‌رو است، دولت وی در ماه فوریه از اسرائیل خواست تا تضمین دهد که تسلیحات ساخت امریکا توسط نیرو‌های اسرائیلی در غزه مطابق با قوانین بین‌المللی استفاده شود. اسرائیل در ماه مارس یک تضمین‌نامه امضا شده ارائه کرد.

دولت بایدن علیرغم حمایت سیاسی و تسلیحاتی از رژیم صهیونیستی اعلام کرده نگران حمله اسرائیل به شهر رفح در جنوب غزه است؛ جایی که بیش از یک میلیون آواره فلسطینی در آن پناه گرفته‌اند.

دیگر خبرها

  • آکسیوس : تعویق ارسال محموله سلاح از آمریکا به اسرائیل
  • نگرانی‌های جدی مقامات اسرائیلی از این تصمیم آمریکا
  • اعتراضات دانشجویی آمریکا و ماجرای ۲ نامه
  • آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد
  • دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!
  • خط‌ونشان جدید کنگره آمریکا برای مجازات دانشجویان حامی غزه
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین