Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه سرمربی تیم ملی موج سواری و استندآپ پدل ایران گفت: برای اینکه بتوانیم رشته موج سواری ایران را همانند استندآپ پدل در جایگاه نخست آسیا قرار دهیم، باید به فکر توسعه این رشته در استان‌های غیرساحلی باشیم.

پیام یلوه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حضور موفقیت آمیز تیم ملی ایران در اولین دوره رقابت‌های آسیایی موج سواری و استندآپ پدل، اظهارکرد: برای حضور در این رقابت‌ها که به میزبانی کشور چین برگزار شد، از ایران هشت ورزشکار زن و مرد اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هرچند رقبای سختی مانند ژاپن، چین و تایوان را در این رقابت‌ها داشتیم، اما خوشبختانه ورزشکاران ایرانی در بخش استندآپ پدل در جایگاه نخست آسیا قرار گرفتند و در بخش موج سواری نیز هفتم شدیم.

سرمربی تیم ملی موج سواری ایران در پاسخ به چرایی عملکرد ضعیف ورزشکاران موج سواری ایران در این رقابت‌ها هم گفت: نمی‌توان گفت در این بخش عملکرد ضعیفی داشته‌ایم، چراکه ورزشکار ما در شرایطی سخت و بین 70 ورزشکار شرکت کننده هفتم شد که برای اولین دوره حضورمان عملکرد بدی نیست.

وی یادآورشد: البته باید به این مسئله هم توجه کرد که موج سواری رشته‌ای است که روی امواج دریا انجام می‌گیرد، برای همین درحال حاضر این رشته تنها در چهار شهر انزلی، مازندران، قشم و چابهار راه اندازی شده که با این کمبود محیط تمرینی و کمبود امکانات در کشور هنوز مدال آوری برایمان سخت است.

یلوه از تلاش برای راه اندازی رشته موج سواری در تهران و کرمانشاه هم خبرداد و گفت: اخیرا در تهران اقداماتی برای راه اندازی جایگاهی که بتواند امواج دریا را برای ورزش موج سواری شبیه سازی کند شروع شده و در کرمانشاه هم بدنبال چنین موضوعی هستیم و آن را پیگیری می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم این رشته را جدای از استان‌های ساحلی کشور در سایر مراکز استان‌ها هم راه اندازی کنیم، قطعا در سال‌های آینده در این بخش هم در جایگاه اول آسیا قرار خواهیم گرفت.

سرمربی تیم ملی استندآپ  پدل در ادامه عنوان کرد: 10 استان کشور تاکنون رشته استندآپ پدل را راه اندازی کرده‌اند و خوشبختانه این رشته در ایران به جایگاه خوبی رسیده، تاجایی که با وجود ورزشکاران خوبی که در آن داریم قهرمان آسیا شدیم.

این مربی کرمانشاهی تصریح کرد: رشته استندآپ پدل یکی دو سالی است در کرمانشاه راه اندازی شده و ورزشکاران زیادی هم جذب کرده‌ایم، اما هنوز به جایگاهی در این رشته نرسیده‌ایم که بتوانیم ورزشکار ملی پوش داشته باشیم.

یلوه یکی از علل گرایش کم علاقمندان به دو رشته موج سواری و استندآپ پدل را گرانی تجهیزات آن دانست و گفت: برای اینکه ورزشکاری به این رشته ورود کند، نیاز به تجهیزاتی همانند تخته تمرین دارد که این تخته بین پنج تا 30 میلیون تومان برای ورزشکار تمام می‌شود.

وی یادآورشد: البته در شرایط فعلی هیات انجمن‌های ورزشی کرمانشاه با خرید تجهیزات مورد نیاز شرایطی را فراهم کرده تا ورزشکاران علاقمند به استندآپ پدل بدون آنکه نیاز به خرید تخته و تجهیزات داشته باشند، وارد این رشته شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موج سواری رقابت های قهرمانی آسیا كرمانشاه استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند با همکاری شهرک علمی تحقیقاتی راه‌اندازی می‌شود که بخشی از فضای کارخانه قرار است توسط شهرداری اصفهان تجهیز و بهره‌برداری شود.

مرتضی نصوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از وظایف اداره ارتباط با صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان شهرداری اصفهان، پیش‌برد فعالیت‌های شهرداری در راستای توسعه کالبدی اکوسیستم کارآفرینی شهر است، این موضوع در طرح شورای اسلامی شهر با عنوان تقویت تولید و خدمات دانش‌بنیان در مدیریتی شهری تصویب شد و شهرداری موظف است از فضاهایی که در اختیار دارد به شکلی استفاده کند تا توسعه اکوسیستم کارآفرینی شهر اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه از سه سال گذشته همکاران ما در حوزه مدیریت پژوهش فضاهایی را شناسایی کردند تا بتوانیم شاهد این توسعه باشیم، افزود: در یکی از بخش‌ها با کمک سازمان فرهنگی شهرداری، تعدادی فرهنگ‌سرا به این کار اختصاص پیدا می‌کند، سال گذشته در منطقه نوآوری و فناوری دانشگاه اصفهان فعالیت را آغاز کردیم، مقدمات انجام شده و مرکزی تحت عنوان «مرکز نوآوری اصفهان پیش‌رو» در ضلع شمالی این دانشگاه خواهیم داشت.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تصریح کرد: در نظر داریم سال جاری با همکاری شرکت متروی اصفهان، یکی از ایستگاه‌های خط یک مترو را به مرکز نوآوری اختصاص دهیم، موافقت اولیه دریافت شده و مشغول دریافت مجوز هستیم.

نصوحی با بیان اینکه کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند با همکاری شهرک علمی تحقیقاتی راه‌اندازی می‌شود که بخشی از فضای کارخانه قرار است توسط شهرداری اصفهان تجهیز و بهره‌برداری شود، گفت: اولویت در این فضاها با موضوعات مدیریت شهری است و تلاش می‌کنیم شرکت‌هایی در این فضاها جذب شوند و حضور داشته باشند که کسب و کاری که قصد توسعه آن را دارند، متناسب با نیازهای مجموعه مدیریت شهری باشد.

کد خبر 747464

دیگر خبرها

  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • راه‌اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید
  • شبه سوئیفت ایران از طریق ارز‌های ملی راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • خط کشتیرانی منظم از ایران به غرب آفریقا راه‌اندازی می‌شود
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • پایان مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان در کیش