Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، وزارت دفاع روسیه درباره عملیات تحریک‌آمیز با استفاده از سلاح شیمیایی در استان ادلب سوریه به منظور متهم کردن ارتش این کشور هشدار داد.

وزارت دفاع روسیه افزود: اطلاعات موجود حاکی از برنامه‌ریزی جبهه‌النصره و کلاه‌سفید‌ها برای اجرای نمایش جدید حمله موشکی در روستای «سرمد» استان ادلب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز «گیر پدرسون» نماینده سازمان ملل متحد در امور سوریه از هرگونه اظهارنظری درباره ادعای آمریکا در خصوص حملات شیمیایی در نوزدهم ماه مه در سوریه سر باز زد و گفت تاکنون هیچ اطلاعی در این خصوص نداشته است.

«سرگئی ورشینین» معاون وزیر امور خارجه روسیه نیز در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود اظهارات مقامات آمریکایی درباره مقصر بودن دولت سوریه در حمله شیمیایی در استان لاذقیه می‌تواند به روند بهبود اوضاع در این کشور آسیب برساند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوریه روسیه تسلیحات نظامی حمله شیمیایی در سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ محمدرضا وحیدی،افزود: این آزمون صبح روز جمعه 14 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در 57 حوزه امتحانی معرفی شده در استان کرمان برگزار می‌شود.   رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان کرمان گفت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی درحوزه های امتحانی 7 شهرستان(کرمان-بم-جیرفت-رودبارجنوب-زرند-سیرجان-کهنوج) برگزار خواهد شد.   وحیدی، تصریح کرد: در این آزمون که توسط سازمان جهاد دانشگاهی و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار خواهد شد در مجموع  21169 نفر نام نویسی کرده و به رقابت خواهند پرداخت.  

دیگر خبرها

  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • فرصت‌های از دست رفته برای کردستان با کار جهادی جبران شود
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  •  برنامه ریزی و حسن تدبیر را در اولویت قرار دهید