Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی حق شناس در گفتگو با خبرنگار مهر ایجاد بندر در استان را یکی از برنامه های اساسی خود اعلام و اظهارکرد: تلاش می کنیم در خواجه نفس، بندر ایجاد کنیم و برای شروع با واردات چوب این کار را آغاز خواهیم کرد.

وی با بیان این که بیابانی بودن خواجه نفس مزیت این بندر شده است، افزود: در بین استان های شمالی تنها این امکان (واردات چوب) در گلستان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق شناس گفت: بندرهای بزرگ ایران در خشکی ساخته و سپس آب به سمت آن ها هدایت شد بنابراین مشکلی در این زمینه وجود ندارد و کارکردن در خشکی برای ایجاد زیرساخت ها کم هزینه تر است.

وی با اشاره به تمدید مجوز ساخت بندر خواجه نفس از سوی سازمان بنادر و دریانوردی، ادامه داد: چنانچه با سرمایه گذار فعلی در بندر خواجه نفس نتیجه لازم اخذ نشود کار را با سرمایه گذاران دیگر ادامه خواهیم داد.

حق شناس گفت: گلستان تاکنون سهم زیادی در سواحل خزر برای ایجاد درآمدهای پایدار نداشته و به همین دلیل ساخت بندر تجاری برای رونق سواحل استان ضروری است.

وی عنوان کرد: خواجه با اهداف توسعه اقتصادی گلستان، اشتغالزایی در مناطق محروم، استفاده از توانایی های بالقوه استان و تقویت زیرساخت های ارتباطی کشور ایجاد می شود.

کد خبر 4781089

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان هادی حق شناس استانداری گلستان بوشهر راهپیمایی هفته بسیج بارش برف قیمت بنزین ایلام اصلاح قیمت حامل های انرژی بنزین گرگان شهرکرد قزوین بسیج خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان

جواد دهقان بر توجه به موضوع سلامت اداری در دستگاه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: پیشنهاد پرداخت رشوه به محمد رسول جلال آبادی از پرسنل پلیس راه ریگان از سوی یک متهم که جرم وی محرز شده بود، رد شد.

وی افزود: درراستای ارج نهادن به این عمل خداپسندانه و الگوسازی رفتار‌های شایسته، از این مامور انتظامی قدردانی شد و همچنین طبق قانون، حبس تعزیری در انتظار مجرم و فرد رشوه دهند خواهد بود.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • گرجستان با ایجاد بندر خشک کریدور آسیا - اروپا را به هم متصل می‌کند
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان