Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@20:49:32 GMT

کالدرون، بشار را قبول ندارد؟

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۹۷۱۱۷

کالدرون، بشار را قبول ندارد؟

در حال حاضر کالدرون اعتقادی به بشار ندارد! هر قدر هم اطرافیان تیم به او گفته‌اند که بشار در تیم ملی عراق بازیکن مؤثری است بی‌فایده بود.

به گزارش مشرق، بعد از شکست دادن فولاد خوزستان گابریل کالدرون در نشست مطبوعاتی از ترکیب بدون یار خارجی تیمش تعریف کرد! تیمی که براندائو، بشار و رادوشویچ را آن روز روی نیمکت داشت و کالدرون در پایان مصاحبه اش گفت، برای براندائو احتمالاً تصمیمات جدیدی گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پرسپولیس به خبرنگاران گفت: «مقابل تیم خوبی بازی کردیم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم. بردن در این زمین شایستگی می‌خواهد. برای من افتخار است که با بازیکنان ایرانی کار می‌کنم. تکرار می‌کنم بدون بازیکن خارجی خیلی خوب بازی می‌کنیم و برای همین به بازیکنان ایرانی تبریک می‌گویم.»

بیشتر بخوانید:

کالدرون؛ مرد همیشه عاصی

نزدیکان باشگاه پرسپولیس اعتقاد داشتند روی صحبت گابریل کالدرون بیشتر با بشار رسن است. هافبکی که مقابل فولاد خوزستان فرصت بازی پیدا نکرد. این در حالیست که بشار رسن عراقی در زمان سرمربیگری گابریل کالدرون و با نظر خود این مرد آرژانتینی قراردادش با پرسپولیس را تمدید کرد. سرمربی پرسپولیس حتی به خاطر همین هافبک عراقی، سروش رفیعی را جواب کرد و....


اما شنیدیم در حال حاضر کالدرون اعتقادی به بشار ندارد! هر قدر هم اطرافیان تیم به او گفته‌اند که بشار در تیم ملی عراق بازیکن مؤثری است بی‌فایده بود. عجیب آنکه وقتی رسن به کالدرون اعلام کرد مشکل پاسپورت دارد، اما می‌تواند چهارشنبه به ایران بیاید و دوباره به عراق برگردد، گابریل کالدرون با بی‌خیالی به او گفت که می‌تواند در کشورش بماند و به کار شخصی اش رسیدگی کند! در روز‌هایی که هافبک‌های پرسپولیس از تغذیه مهاجمان خود و به ویژه علی علیپور عاجز هستند باز گابریل کالدرون به بازیساز عراقی خود مرخصی می‌دهد!

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین گابریل کالدرون بشار رسن پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان

به گزارش "ورزش سه"، با اخراج عجیب امید عالیشاه در بازی مقابل سپاهان که به‌نوعی فریب عثمان دابو را خورد، حالا سرخ‌ها در بازی حساس مقابل نساجی کاپیتان تیم خود را نخواهند داشت. عالیشاه در بازی با آلومینیوم اراک مصدوم بود و این بازی مهم را از دست داد و البته غیبتش به چشم آمد چرا که به نظر می‌رسد شماره 2 پرسپولیس جایگزین مناسبی ندارد.

عالیشاه در این فصل یکی از سه بازیکن برتر پرسپولیس بوده و شاید بتوان او را بهترین و مؤثرترین بازیکن تیمش هم نامید.

او در بازی با سپاهان هم با وجود دو هفته دوری از تمرین کیفیت خوبی ارائه داد و اگر اسیر آن ماجرای دقیقه 82 نمی‌شد، حالا می‌توانست در بازی قائمشهر دست مربی‌اش را بگیرد اما اکنون اوسمار دوباره باید بازی بدون کاپیتانش را تجربه کند و برای انتخاب جانشین مناسب برای این بازیکن چالش خواهد داشت.

در بیشتر بازی‌های قبلی وحید امیری بعضاً جانشین عالیشاه می‌شد و جای او را به‌عنوان بازیکن آزاد پشت مهاجم نوک پر می‌کرد اما یک‌بار نیز محمد خدابنده‌لو در آن پست به میدان رفت. با این حال به نظر می‌رسد قابلیت‌های عالیشاه برای بازی در آن پست مناسب‌تر است و حتی امیری باتجربه نیز نمی‌تواند کاری که عالیشاه در آن منطقه انجام می‌دهد را انجام دهد.

پرسپولیس عصر دوشنبه باید در قائمشهر مقابل نساجی بازی کند و عالیشاه شانس بازی مقابل تیم استان خود را از دست داده است؛ در حالی که بودنش در آن مسابقه می‌توانست به لحاظ فنی و روانی شرایط پرسپولیس را بهتر کند.

دیگر خبرها

  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • حالا وقت رفتن شاگرد سابق گواردیولا است؛ چرا آرسنال باید گابریل ژسوس را در تابستان بفروشد؟
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • برخورد صمیمانه اوسمار با بازیکن مورد علاقه‌اش در سپاهان + عکس
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید