Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فریبرز عسکری» که دیدارهای هفته ششم و هفتم لیگ برتر تکواندوی باشگاه‌های کشور را زیر نظر گرفته بود روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: لیگ منظمی داریم که سال‌هاست برگزار می‌شود و در این سالیان، جوانان مستعدی را به تیم ملی معرفی کرده است.

وی گفت: متاسفانه پول در لیگ کم شده و این مساله کار را سخت می‌کند و به همین دلیل تا حدودی هوگوپوشان، لیگ را به چشم تفریح نگاه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که توقعات جامعه از تکواندو بسیار بالا رفته و همه از نفر اول تیم ملی، بهترین مدال را می‌خواهند.

عسکری در خصوص برداشت فنی خود از مسابقات لیگ، اظهار داشت: لیگ همواره چهره‌های خوبی را معرفی کرده است و تنها مقداری در اوزان بالا کمبود نفرات داریم که لازم است در این وزن‌ها برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری شود تا خلاء موجود از بین برود.

وی در مورد حضور نداشتن ملی‌پوشان در لیگ برتر، عنوان کرد: این قانون سازمان لیگ است که چنانچه ۱۵ روز به رقابت‌های بین‌المللی تیم ملی باقی مانده باشد، ملی‌پوشان در لیگ به میدان نروند که ما نیز حدود ۱۱ روز دیگر فینال گرندپری را پیش‌رو داریم.

سرمربی تیم ملی گفت: همزمانی لیگ با مسابقات بین‌المللی،  سبب شد تا ملی‌پوشان در لیگ به میدان نروند. سال‌های قبل این تداخل وجود نداشت و در فصل جاری نیز باشگاه‌ها همراه با تیم ملی بودند تا برای ملی‌پوشان مشکلی ایجاد نشود.

عسکری با اشاره به مسیر سختی که تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو طی کرده است، ادامه داد: هنوز راه دشواری وجود دارد و باید چند روز دیگر در فینال گرندپری که به نوعی تکلیف خیلی‌ها را مشخص می‌کند به میدان برویم. به غیر از «آرمین هادی‌پور» که وضعیت خوبی دارد، دیگر نفرات کار بسیار دشواری خواهند داشت. به طور مثال «میرهاشم حسینی» می‌بایست به فینال برسد و «سجاد مردانی» نیز باید مدال طلا را از آن خود کند.

وی در خصوص اینکه شاید «مردانی» کار راحت‌تری در گرنداسلم برای کسب سهمیه داشته باشد، گفت: بله معتقدم که او در گرنداسلم شانس زیادی دارد، اما تمام تلاشمان این است تا در فینال گرندپری، کار را تمام کنیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص خستگی هوگوپوشان از حضور در اردوها و مسابقات متعدد، خاطر نشان کرد: روانشانس در کنار ما حضور دارد و علاوه بر تمرینات سختی که داریم، هر شب جلسات دوستانه‌ای برگزار می‌کنیم تا سطح انگیزشی بازیکنان را حفظ کنیم.

عسکری توضیح داد: هدفی داریم که باید پله به پله حرکت کنیم و تمرینات بسیار سختی را برای رسیدن به این مهم داشته‌ایم.

سرمربی تیم ملی در مورد انتظارات بالا جامعه ورزش و آحاد مردم از تیم ملی تکواندو، گفت: انتظار دارم همه واقع بین باشند و شاید آنهایی که از بیرون به عملکرد ما نگاه می‌کنند، در این باور باشند که باید سه نفر را به فینال گرندپری ببریم و به‌ آسانی نیز سه سهمیه کسب کنیم. اما مشکلاتی که وجود دارد دیده نمی‌شود تا سختی کار تیم را بدانیم.

وی افزود: جدول رنکینگ جهانی طراحی شده که در هر دوره، امتیازاتی از قبل حذف می‌شود تا جایگاه‌ها تغییر کند. اکنون «مردانی» رنکینگ پنج است اما در ابتدای ماه میلادی، ۸۰ امتیاز از اندوخته قبلی وی حذف‌ می‌شود و به رتبه نهم می‌رود و به همین دلیل است که باید به مدال طلا برسد.

برچسب‌ها فدراسیون تکواندو فریبرز عسکری المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو فریبرز عسکری المپیک توکیو فدراسیون تکواندو فریبرز عسکری المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۷۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌های مسکونی را در محله الشجاعیه واقع در شرق شهر غزه بمباران کردند. حمله‌های هوایی رژیم اشغالگر قدس غرب شهر رفح را نیز در برگرفت.

بمباران وحشیانه خانه‌های مسکونی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه نیز چهار شهید و ۳۰ زخمی برجای گذاشته است.

در جریان بمباران یک خانه مسکونی در محله السعودی واقع در غرب رفح دست کم پنج فلسطینی از جمله یک کودک به شهادت رسیده و چند تن دیگر زخمی شدند.

بمباران منطقه الجرادات واقع در شرق گذرگاه رفح در جنوب غزه نیز چندین زخمی در میان شهروندان بی گناه فلسطینی برجای گذاشت. خبرنگار شبکه الجزیره نیز گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه الزوایده واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

علاوه بر این منطقه جنوبی شهر خان یونس نیز شاهد یک حمله هوایی شدید طی بامداد امروز بوده است.

وزارت بهداشت نوار غزه روز گذشته از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار زخمی‌ها به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در منطقه‌های مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

پیکرهای شهدا و شماری از زخمی‌ها همچنان زیر آوار و در خیابان‌ها هستند و حمله‌های مستمر رژیم اشغالگر اجازه دسترسی نیروهای امدادی و هلال احمر را به آنها نمی‌دهد.

کد خبر 6089476

دیگر خبرها

  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • علی‌عسکری: استقلال گوهری برای هلدینگ خلیج فارس است
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • معاون وزیر راه: ۴۷۵ نقطه پرتصادف در راههای کشور داریم
  • این ۶ جمله را تنها از افراد با شخصیت واقعی و صادق می شنوید
  • با اسیدیته قهوه، یکی از اصلی‌ترین خصوصیات قهوه آشنا شوید
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم