Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیبی گفت: به همت کمیته امداد شاهین‌دژ، مددجویان تحت حمایت این شهرستان برای اجرای ۳۷ طرح اشتغال، بیش از ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی دریافت کردند.

«فرهاد حبیبی»، رئیس کمیته امداد شاهین‌دژ، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: به همت کمیته امداد این شهرستان، مددجویان تحت حمایت  شاهین‌دژ برای اجرای ۳۷  طرح اشتغال، بیش از ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه بیشتر مشاغلی که مجریان آن موفق به دریافت این تسهیلات شدند در حوزه‌های دامداری، کشاورزی و مشاغل خانگی اقدام به ایجاد اشتغال کرده‌، افزود: پرداخت تسهیلات بانکی در ایجاد اشتغال برای مددجویان نقش بسیار مهمی دارد.

 

این مقام مسوول گفت: علاوه بر تسهیلات مذکور، در این مدت ۱۳۷ فقره وام کارگشایی نیز به میزان ۵۰۰ میلیون تومان به متقاضیان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

 

حبیبی بیان کرد:  همچنین در سال جاری ۳۵۱ مددجوی دیگر جهت دریافت ۴۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه کارگشایی و اشتغال به بانک‌های عامل معرفی شده‌ و اقدامات لازم صورت گرفته است.

 

رییس کمیته امداد شاهین‌دژ در پایان سخنان خود تصریح کرد: هم‌اکنون هفت هزار و ۸۴۲ نفر در قالب سه هزار و ۶۵۵ خانوار در این شهرستان تحت حمایت این نهاد بهره‌مند هستند.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته بسیج مسجد راهپیمایی بسیج مساجد اغتشاشات اخیر در کشور کانون های فرهنگی هنری مساجد اغتشاشات مسجد ارومیه کمیته امداد امام خمینی ره آذربایجان غربی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌ شمالی گفت: مددجویان تحت پوشش این نهاد در سال گذشته ۲۶۰۰ متر مربع فرش به ارزش ۱۰۵ میلیارد ریال بافتند.

مجید الهی راد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۴۵۰ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این نهاد در حوزه صنایع دستی از جمله بافت فرش فعالیت دارند.

وی افزود: بیشترین فعالان این صنعت مربوط به شهرستان های بجنورد، اسفراین، شیروان،  جرگلان، گرمه، فاروج است.

به گفته الهی راد، هم اکنون ۶ راهبر شغلی در حوزه فرش و صنایع دستی با این نهاد همکاری دارند.

وی تصریح کرد: وظیفه آموزش، راه اندازی کارگاه های فرش، تأمین مواد اولیه مرغوب، نظارت و کنترل کیفی بر تولیدات بافندگان و بازاریابی و فرش محصولات بافندگان از جمله اقداماتی است که توسط این راهبران انجام می شود.

این مقام مسئول بیان کرد: فرش‌های تولید شده زیر نظر راهبران شغلی طرف قرارداد امداد و یا به صورت مستقیم زیر نظر راهبران شغلی در بازارهای داخلی استان و یا استان های همجوار به بالاترین قیمت خریداری می شود.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: رویکرد کمیته امداد این است که با آموزش فرد و در عین حال اعطای تسهیلات فرصتی ایجاد کند تا فرد نیازمند بتواند شغلی برای خود ایجاد و به خودکفایی برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است