Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئال مادرید به دنبال این است که صعود خود از مرحله گروهی را قطعی کند. در حالیکه پاری سن ژرمن پیش تر صعودش به مرحله حذفی را به عنوان تیم اول گروه مسجل کرده است.
به گزارش آریا، رئال مادرید فصل 2019/20 لیگ قهرمانان را ایده آل شروع نکرد، اما پیروزی های پی در پی مقابل گالاتاسارای آنها را 7 امتیازی کرد تا در موقعیت خوبی برای صعود قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع شاگردان زیدان اختلافی 5 امتیازی با بروخه سوم جدولی دارند. کسب پیروزی خانگی مقابل پی اس جی، صعود رئال مادرید را قطعی خواهد کرد اما شکستی دیگر به مانند دیدار رفت، می تواند وضعیت تیم دوم را پیچیده تر و هیجان انگیز تر کند. مخصوصاً با توجه به اینکه دیدار آخر مرحله گروهی بین رئال مادرید و بروخه در بلژیک برگزار خواهد شد.
لوس بلانکوس در رقابت های لالیگا وضعیت خوب و با ثباتی را تجربه می کند و با 28 امتیاز و با تفاضل کمتر نسبت به بارسلونا در رده دوم قرار دارد. گرت بیل این هفته در دیدار خانگی مقابل سوسیداد از سوی هواداران برنابئو هو شد، و باید دید که در دیدار فردا چه جایگاهی در ترکیب تیم خواهد داشت. رئال مادرید با 23 بار صعود از مرحله گروهی به حذفی، رکورد دار رقابت ها محسوب می شود و فصل گذشته اولین بار از سال 2009/10 بود که این تیم موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان نشد. مادریدی ها رکورد خوب دیگری هم مقابل تیم های فرانسوی در بازی های خانگی داشته اند که شامل 10 برد و 3 تساوی می شود.
در طرف مقابل، پی اس جی هر 4 بازی قبلی خود در مرحله گروهی را با برد پشت سر گذاشته، و تیم توماس توخل در صورت کسب حتی یک امتیاز از برنابئو، صدرنشینی خود را هم قطعی خواهد کرد. این هشتمین سال متوالی پاری سن ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به حساب می آید اما از 1995 تاکنون موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی نشده اند.
در سه سال گذشته پاریسی ها در مرحله یک هشتم نهایی حذف شده اند، که برای تیمی با این مقدار هزینه سالانه، خوب و کافی نیست. پاری سن ژرمن 8 بازی از 10 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان را با برد پشت سر گذاشته و در 28 بازی متوالی موفق به گلزنی شده اند. با وجود اینکه پاری سن ژرمن امسال در لیگ داخلی فرانسه سه بار شکست خورده اما باز هم با 9 امتیاز اختلاف، صدرنشین است اما عنوانی که مالکان این باشگاه به شدت آرزوی آن را دارند، لیگ قهرمانان اروپاست. پی اس جی از 10 بازی اخیر خود مقابل تیم های اسپانیایی تنها دو بار پیروز شده و هر 5 بازی خارج از خانه اخیر خود مقابل رقبای اسپانیایی را باخته اند.
یوونتوس و اتلتیکو مادرید نیز در دیداری مهم و حساس برابر هم قرار می‌گیرند. یوونتوس پس از تساوی در خانه اتلتیکو، در سه بازی بعدی خود در لیگ قهرمانان پیروز شد و با ده امتیاز صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کرد و برای مسجل کردن صدرنشینی خود، باید برابر اتلتیکو مادرید پیروز شود. اگرچه یک امتیاز نیز احتمالا منجر به صدرنشینی یووه خواهد شد. از سوی دیگر اتلتیکو مادرید که هنوز صعودش را قطعی نکرده است، برای این امر فردا باید در زمین یوونتوس پیروز شود. اتلتیکو مادرید در صورت پیروزی، شانس بالایی برای صدرنشینی خواهد داشت زیرا با مساوی شدن امتیازات، آن‌ها از نظر بازی رو در رو نسبت به یووه برتر خواهند بود. این دیدار برای اتلتیکو مادرید، جنبه انتقامی نیز دارد زیرا آن‌ها سال گذشته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، با هت تریک رونالدو، 3-0 در تورین شکست خوردند و از دور مسابقات کنار رفتند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئال مادرید پاری سن ژرمن یوونتوس اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است

زیدان راجع به تقابل حساس کهکشانی‌ها با باواریایی‌ها صحبت کرد

طرفداری | در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

زین الدین زیدان، اسطوره رئال مادرید و سرمربی سابق این تیم، راجع به تقابل امشب کهکشانی‌ها و بایرن مونیخ با اتلتیک گفتگو کرد:

اگر یک دیدار خاص بین رئال مادرید و بایرن مونیخ وجود داشته باشد که هیچ‌وقت آن را فراموش نخواهم کرد، آن بازی، نیمه نهایی سال 2000 است. رئال در لیگ خوب نبود و آنلکا هم عملکرد رضایت بخشی نداشت. او از ترکیب خارج شده بود اما هر طور که شده، برای نیمه نهایی آماده شد و در هر دو بازی رفت و برگشت عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشت و گل‌های مهمی نیز به ثمر رساند. در واقع آنلکا باعث شد ما از آن مرحله صعود کنیم.

بازی را چگونه پیش‌بینی می‌کنی؟

بازی امشب بازی دشواری خواهد بود، به هر حال ال کلاسیکوی اروپا است، اما رئال مادرید، رئال مادرید است و می‌تواند هرکاری انجام دهد.

تقابل‌هایی که خودت به عنوان سرمربی در آن‌ها حضور داشتی

تقابل هایی که ما با بایرن مونیخ داشتیم، همیشه تقابل‌های جذابی از آب در آمدند. خودمان هم چنین بازی هایی را خیلی دوست داشتیم، چرا که بایرن تیمی بسیار قدرتمند است و همیشه ما را به چالش می‌کشید.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم