Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:47:38 GMT

نگاهی به چند خبر مهم ورزشی هرمزگان

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۹۷۶۷۳

نگاهی به چند خبر مهم ورزشی هرمزگان

ثبت ششمین شکست در کارنامه تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس

تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس که نخستین تجربه حضورش در رقابتهای لیگ برتر است، در دیداری خارج از خانه در برابر تیم شیمیدر قم شکست خورد تا ششمین باخت در پرونده این تیم ثبت شود.

دیدار این دو تیم روز سه شنبه در چهارچوب رقابتهای هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به میزبانی تیم قم برگزار شد که در پایان تیم شهرداری با نتیجه ۹۳ بر ۶۳ شکست خورد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابتهای لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۴ تیم در حال برگزاری است که تیم شهرداری بندرعباس با هشت امتیاز در رده دهم جدول جای دارد.

وضعیت تیم فوتسال آذرخش بندرعباس باز هم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس تنها نماینده هرمزگان در رقابتهای لیگ برتر است که در سالهای اخیر فراز و نشیب‌های بسیاری را برای شرکت در این مسابقات پشت سر گذاشته و امسال نیز با وجود وعده و وعیدهای بسیار مسوولان ورزش استان و دیگر مدیران تصمیم گیر در هرمزگان ، همچنان با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند و این روزها ادامه حضورش در رقابتهای امسال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های آذرخش بندرعباس و سن ایچ ساوه در چارچوب رقابتهای هفته نوزدهم لیگ برتر قرار است ششم آذرماه امسال به میزبانی ساوه برگزار شود، که طبق اعلام مسوولان باشگاه آذرخش ، شرکت این تیم در دیدار مذکور در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

شنیده‌ها در محافل ورزشی هرمزگان حاکی از آن است که تمرینات این تیم طی هفته جاری بدون حضور روزپیکر سرمربی تیم انجام شده و بازیکنان زیر نظر امید پرمر ، مربی بدنساز، تمرینات را دنبال کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی باشگاه آذرش بندرعباس، عدم تعیین تکلیف مدیرعامل باشگاه و سردرگمی و عدم پرداخت مطالبات اعضای تیم فوتسال آذرخش را علت غیبت اعضای کادرفنی در تمرینات این تیم عنوان کرده است.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس نیز به خبرنگاران اعلام کرده است: تا زمان مشخص نشدن وضعیت باشگاه و سروسامان گرفتن مدیریت آن در تمرینات حاضر نخواهم شد و همراه تیم در هیچ مسابقه‌ای شرکت نخواهم کرد.

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در حال حاضر با ۱۴امتیاز در جایگاه ۱۲ جدول رده بندی قرار دارد.

حضور دو قایقران هرمزگان در اردوی تیم ملی

نایب رییس هیات قایقرانی هرمزگان از حضور دو نفر از استان در هشتمین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام بانوان کشور خبر داد.

آرزو پاسلار عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کیانا کمال زاده و مینا عبدالهی دو قایقران هرمزگانی دعوت شده به این اردو هستند که در بخش کایاک در رده سنی بزرگسالان پارو خواهند زد.

وی افزود: کمال زاده و عبدالهی هر دو از جمله قایقرانان موفق هرمزگان و کشور هستند و همواره در رقابتهای ملی و بین المللی موفق به کسب مدال شده‌اند.

وی بیان داشت: اردوی تیم ملی از روز گذشته در بخش کایاک با حضور چهار قایقران از جمله کمال زاده و عبدالهی زیر نظر مهسا مجللی سرمربی این تیم در دریاچه آزادی تهران آغاز شده و تا ۲۶ آذرماه ادامه دارد.

پاسلار خاطرنشان کرد: تیم ملی کشورمان خود را برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ آماده می‌کند.

برچسب‌ها هرمزگان ورزشی ورزشی - رزمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان ورزشی ورزشی رزمی هرمزگان ورزشی ورزشی رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان شامگاه شنبه در تشریح جزییات این طرح افزود: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت به صورت همزمان در مناطق «خانسرخ، سورو، نخل ناخدا و روستای دهنو» بندرعباس اجرا شد.

وی بیان کرد: دراین طرح که با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند اجرا شد، در مجموع ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی هرمزگان اظهار کرد: همچنین مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ جفت کفش و یک دستگاه موتورسیکلت سنگین و پنج دستگاه خودرو شوتی در امر قاچاق نیز از قاچاقچیان به دست آمد.

وی با بیان اینکه در این طرح ضربتی ۱۰ فروند «تشتک فایبرگلاس قایق موتوری» نیز توقیف شد، اظهار کرد: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر که از تبعه بیگانه غیرمجاز و بدون مجوز اقامت بوده و در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند، دستگیر شدند و هماهنگی های لازم جهت بازگشت آنان به کشورشان انجام شده است.

سردار جاودان با تاکید بر استمرار طرح های عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها از مردم استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپو (انباشت) و یا قاچاق کالا، سوخت و موادمخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • زنگ معلم سپاس در مدارس هرمزگان نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد