Web Analytics Made Easy - Statcounter

صمیمی دوست گفت: ۶۷ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای جبران خسارت‌ های ناشی از سیلاب‌های فروردین ماه بین مزارع تولید ماهی آسیب دیده استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستاناز یاسوج، «سیدحشمت الله صمیمی دوست» امروز (۵ آذر) در نشست هماهنگی بررسی مشکلات شیلات استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: توزیع این کمک ها به مزارعی است که مستندات قانونی پرورش ماهی داشته اند و آسیب دیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این میزان تسهیلات بلاعوض برای جبران خسارت های ناشی از سیلاب به ۱۱۹ واحد تولید ماهی پرداخت خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه ۱۵۵ واحد تولید ماهی پرورشی متقاضی کمک هستند، ادامه داد: مستندات مورد نیاز ۱۹ واحد تولیدی مزارع پرورش ماهی مورد تائید کارگروه استانی قرار گرفته و به زودی پرداخت تسهیلات بلاعوض حوزه شیلات آغاز خواهد شد.

 

صمیمی دوست از همه واحدهای تولیدی خواست تا مستندات مزارع تولیدی پرورش ماهی خود را بروز کنند و واحدهای خسارت دیده حوزه شیلات با تکمیل مستندات خود، از مزایای قانونی پیش بینی شده بهره مند شوند.

 

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سیل به تاسیسات زیربنایی ۳۱ مزرعه پرورش ماهی خسارت وارد کرده که براساس مستندات قانونی به این بهره برداران تسهیلات بانکی ارزان قیمت برای بازسازی پرداخت خواهد شد.

 

وی گفت: ۲۱۶ مزرعه فعال و ۳۵ مزرعه غیرفعال پرورش ماهی در استان وجود دارد و تاکید براین است همه طرح ها با تمام ظرفیت اسمی فعالیت کنند.


صمیمی دوست ظرفیت اسمی واحدهای پرورش ماهی استان را افزون بر ۱۸هزار تن بیان کرد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد اغتشاشات اخیر در کشور اغتشاشات راهپیمایی کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد مجلس محکومیت اغتشاشات اخیر مزارع پرورش ماهی پرورش ماهی تسهیلات بلاعوض شیلات ماهی سیل خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ صالح محمدی با اشاره به پرداخت ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون به ۷۸۰ نفر از کشاورزان گیلانی خبر داد و گفت: این تسهیلات برای خرید ابزارآلات کشاورزی شامل تیلر، نشاکار، کمباین، تراکتور، پمپ آب و دستگاه وجین هزینه شده است.
وی با اشاره به اعتبار ۱۴۶ میلیارد تومانی گیلان در بخش مکانیزاسیون در سال ۱۴۰۲ افزود: به دلیل مشکل در سامانه سمات بانک کشاورزی این میزان اعتبار کامل به استان تخصیص نیافت. 
 رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان تصریح کرد: اعتبار ویژه مکانیزاسیون امسال ۲۴۰ میلیارد تومان است که پس از هماهنگی با مدیریت شعب بانک کشاورزی، توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • زیرکوه زیر بار دو هزار میلیارد خسارت سیل/جبران با اجرای ۲۷ مصوبه
  • اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به گیلان
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • قتل مادرخرج در اتوبان همت | چاقوکشی دوستان صمیمی کشته داد + جزئیات
  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور