Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه روز گذشته شاهد تجلی بصیرت و ایثار مردم تهران بودیم که برای دفاع از امنیت کشور و ابراز برائت از آشوب‌گری به خیابان‌ها آمدند، گفت: حقیقتا راهپیمایی ۴ آذر ۹۸ یاد و خاطره یوم‌الله ۹ دی را زنده کرد. تاریخ انتشار: 10:01 - 05 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۱۱۳۰

سردار «رسول سنایی‌راد» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه روز گذشته شاهد تجلی بصیرت و ایثار مردم تهران بودیم که برای دفاع از امنیت کشور و ابراز برائت از آشوب‌گری به خیابان‌ها آمدند، گفت: حقیقتا راهپیمایی ۴ آذر ۹۸ یاد و خاطره یوم‌الله ۹ دی را زنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه راهپیمایی یوم‌الله ۹ دی با شروع فتنه ۸۸ چندین ماه فاصله داشت، اما این بار مردم تنها به فاصله چند روز پس از شروع فتنه به خیابان‌ها آمدند و حمایت خود را از نظام اعلام کردند، افزود: حمایت دشمن از آشوب‌گران در خیابان‌های ایران، حماقت آن‌ها را به اثبات رساند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه مردم ایران بعضا نسبت به اتفاقات اخیر اعتراض دارند، اما هیچ‌گاه به دنبال تخریب اموال عمومی نیستند، گفت: به آتش کشیدن بانک‌ها و پمپ بنزین‌ها تا غارت مغازه‌ها کار‌های غیرمنطقی و غیرعقلانی اشرار در فتنه اخیر بود که هیچ ارتباطی با اعتراض مدنی نداشت.

بیشتر بخوانید:

مسئولان ذوق نکنند، به عشق رهبر آمده‌ایم/ سرمای آذر در میدان انقلاب تهران زانو زد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار سنایی راد افزایش قیمت بنزین راهپیمایی مردم تهران 4 آذر 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری راهپیمایی مردم استان در تداوم حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت استمرار جنایات رژیم صهیونیستی خبر داد.
حجت الاسلام چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: این مراسم امروز، جمعه ١۴ اردیبهشت ١۴٠٣ و بعد از اقامه نماز دشمن شکن و وحدت بخش جمعه برگزار می‌شود.
به گفته وی این راهپیمایی در مرکز استان با حضور اقشار مختلف مردم در محل مصلای بزرگ امام خمینی شهر ایلام برگزار خواهد شد.
وی ضمن تقدیر از حضور همیشگی مردم در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب از عموم مردم دعوت کرد تا با حضور گسترده در این راهپیمایی بار دیگر حمایت خود را از مظلومان جهان به ویژه مردم ستم دیده غزه اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ فیلم و عکس
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ عکس
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد