Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:21:54 GMT

توزیع ۹۰ تُن برنج یارانه‌ای در مهاباد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۹۸۵۳۳

توزیع ۹۰ تُن برنج یارانه‌ای در مهاباد

محمد جهین روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برنج دانه بلند هندی با نرخ هر کیلوگرم ۶۷ هزار ریال در حال توزیع است و با توجه به ذخیره مناسب آن، تقاضای بازار به هر میزان باشد، امکان تامین آن وجود دارد.

وی ادامه داد: تاکنون ۵۰ تن برنج هندی با نرخ مصوب در مهاباد توزیع و مابقی نیز از امروز تحویل مباشران شده و در فروشگاه‌های پرتردد سطح شهر پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم‌اکنون برنج هندی با قیمت‌های مصوب در بازار به میزان کافی موجود است.

وی اظهار داشت: مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع آن شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با بیان اینکه دولت برای تامین کالاهای اساسی مردم هیچ مشکلی ندارد، افزود: غلات، مواد پروتئینی، روغن، حبوبات، مواد شوینده، لوازم خانگی برقی و قطعات خودرو از کالاهایی است که نسبت به افزایش قیمت آنها نظارت و بازرسی ویژه صورت می‌گیرد.

نیاز مصرف سالیانه برنج در کشور نزدیک به ۳.۲ میلیون تن است که  حدود ۲ میلیون تن آن از محل تولید داخل و بقیه از محل واردات تامین می‌شود.

سیاست وزارت جهاد کشاورزی برای واردات برنج حمایت همزمان از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان محصولات کشاورزی و فراهم‌سازی شرایط برای مصرف برنج با قیمت مناسب برای همه اقشار جامعه است.

مهاباد ۲۳۷ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها مهاباد تنظیم بازار قیمت کالا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد تنظیم بازار قیمت کالا مهاباد تنظیم بازار قیمت کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۸۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محسن آهنگری از توزیع ۳۱ تن بذور اصلاح و گواهی شده برنج شامل ارقام مازند ۱۵ تن، ندا ۶ تن، شیرودی ۵ تن و فجر ۵ تن بین کشاورزان بابلی خبر داد.

وی تاکید کرد: تأمین بذور مورد نیاز کشاورزان با گسترش اموراصلاحی در سال آینده توسعه خواهد یافت.

آهنگری در ادامه تصریح کرد: در سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برنامه ریزی برای توسعه تولید بذر با همکاری ایستگاه تحقیقات گلدشت بابل و کشاورزان پیشرو انجام گردیده است.

آهنگری در پایان از شالیکاران پیشرو و علاقمند به همکاری در جهت تولید بذور اصلاح شده در خواست کرد، به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان