Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون فرهنگی شورای بروجرد گفت: یکی از اعضای شورای شهر بروجرد روز گذشته به‌دلیل اتهام مالی دستگیر و بازداشت شد. ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

رضا بهنودفر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد اظهار داشت: روز دوشنبه یکی دیگر از اعضای شورای شهر بروجرد به‌دلیل اتهامات مالی بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اتهامات عضو بازداشت‌ شده هیچ ربطی به زمان کار و ورود این شخص در شورا ندارد و مربوط به زمانی‌ است که او کارمند یکی از سازمان‌های شهرداری بوده‌است.

جزئیات دستگیری رئیس شورای شهر بروجرد اعلام شد+ اتهاماتیکی دیگر از اعضای شورای شهر بروجرد به اتهام فساد مالی دستگیر شدعضو شورای شهر بروجرد دربازداشت به سر می‌برد؛ احتمال باز شدن پای افراد دیگر به پرونده

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهرستان بروجرد عنوان کرد: این عضو شورای شهر مسئولیت سالن‌های ورزشی این شهرستان را به‌عهده داشته و احتمالاً به‌دلیل مسائل مالی این سازمان بازداشت شده‌ است، خبرها حاکی از این مورد است که این فرد تا ظهر امروز آزاد شود.

وی بیان کرد: بازداشت این عضو شورا هیچ خللی در کار او در شورای شهر ایجاد نمی‌کند و می‌تواند کما‌فی‌السابق در سمتی که داشته به‌کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام/641/ح

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد