Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان تامین اجتماعی، شرکت سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی (شستا) گزارش تجمیعی شرکت‌های تابعه هلدینگ‌های سیمان و صدر تامین در ۶ ماهه نخست سال ۹۸ را به صورت گرافیکی منتشر کرد.  

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شستا اینفوگرافی صدر تامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد، بابت حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار مددجو به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

وی اهداف از اجرای این طرح را کمک به توانمندی و افزایش روحیه‌ی اعتماد به نفس، امید به آینده‌، حفظ عزت نفس و منزلت اجتماعی و تامین هزینه‌های زندگی در دوران سالمندی و از کارافتادگی  این بانوان عنوان کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: با حمایت‌های کمیته امداد هرمزگان در سال گذشته ۲۵۳ بانوی سرپرست خانوار از بیمه‌شدگان توسط این نهاد، بازنشسته و در حال حاضر از خدمات مستمری سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

سالاری افزود: براساس قوانین و مقررات موجود تامین اجتماعی، زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بیمه‌های اجتماعی با حداقل سن ۵۵ سال به شرط دارا بودن ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌توانند از مزایای بازنشستگی و از کارافتادگی سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • رشد ۵ درصدی مبادلات تجاری ایران و هند
  • تجارت ایران و هند با رشد ۵ درصدی به ۳۷۷ میلیون دلار رسید
  • واردات ۱۳۴ میلیون دلار برنج هندی در ۲ ماه
  • وصول یک ماهه ۱۰۰۰ میلیارد مالیات از شرکتهای خام فروش صادراتی
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند