Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مصطفی داودی، مدیر کل راه آهن یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: طی ۸ ماهه ابتدایی سال جاری، بیش از ۱۴ میلیون تن مواد معدنی، کنستانتره و دیگر محموله‌ها در این اداره کل تخلیه و بارگیری شده است.

او افزود: طی ۸ ماهه سال جاری، ۱۰ میلیون و ۸۹۰ هزار تن مواد معدنی، کنستانتره و گندله از مبادی سنگ آهن مرکزی ایران، گندله سازی اردکان و معدن چادر ملو به مقاصد فولاد اصفهان، فولاد خوزستان و قسمتی نیز جهت صادرات به بندرعباس بارگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راه آهن یزد گفت: مقدار ۳ میلیون و ۳۹۴ هزارتن محموله از قبیل سنگ آهن، کنستانتره، گندم، رول فلزی و دیگر اقلام در این اداره کل تخلیه شده که نسبت به مشابه سال گذشته ۵.۶ درصد رشد داشته است.

او ادامه داد: اداره کل راه آهن یزد طی مدت مذکور، در تن کیلومتر بارخالص حمل شده با مقدار ۴ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ودر تن کیلومتر مبدا مقصد با مقدار ۵ میلیارد و ۷۶۲ میلیون به ثبت رسیده است

داوودی با اشاره به کاهش ترافیک جاده ای، تسهیل در حمل انبوه کالا‌ها و کاهش تلفات جاده‌ای افزود: در جهت خدمت رسانی به تولید کنندگان و تسریع در حمل کالا‌های تولیدی در سال رونق تولید، اتصال شرکت فولادگستر در مجاورت شرکت فولاد یزد به شبکه ریلی متصل خواهد شد.

مدیرکل راه آهن یزد گفت: پیش بینی می شود پس از اتصال شرکت به ناوگان ریلی، مقدار ۱۵۰ هزارتن حمل صورت پذیرد و در سال‌های آتی امکان افزایش آن تا ۶۰۰ هزارتن خواهد رسید.

انتهای پیام/ی

۱۰ میلیون و ۸۹۰ هزار تن مواد معدنی از راهع آهن یزد بارگیری شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صادرات راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۸۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی «خمه» الیگودرز حین کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۵ تن خوراک ماهی قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: دراین‌رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

کد خبر 6090920

دیگر خبرها

  • مقدار و جزئیات پرداخت ارز به زائران حج تمتع امسال اعلام شد
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • جابه‌جایی ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودروی ترانزیتی
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • چطور درصد حساب کنیم؟
  • ترابری ۱۷۵ هزار مسافر دریایی از بنادر غرب هرمزگان
  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲
  • هفته پر بارش برای حوضه‌ی مند،کاریان و خنج
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد