Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دستگاه دیپلماسی کشور همچنان نسبت به حیات برجام و اجرای تعهدات اروپایی‌ها امیدوار است که معتقدم دولتمردان باید از اروپایی‌ها نیز قطع امید کنند. ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

سیدقاسم جاسمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اجرای گام چهارم کاهش تعهدات هسته‌ای ایران، این گام و سه گام قبلی را در چارچوب برجام دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره به تعهداتش در چارچوب برجام پایبند بوده و در نقطه مقابل آن، آمریکایی‌ها خُلف وعده کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با انتقاد از مشی دولت و مجموعه دستگاه دیپلماسی کشور برای امیدواری به اروپایی‌ها در اجرای تعهدات برجامی، اظهار داشت: با وجود کارشکنی‌های متعدد آمریکایی‌ها در روند اجرای برجام، اروپایی‌ها اصرار دارند که جمهوری اسلامی ایران بر این توافق پایبند باشد، اما خودشان کوچکترین اقدامی در حفظ برجام انجام نداده‌اند.

ذوالنور: اروپا برای نجات برجام قدم از قدم برنمی‌دارد/نباید هزینه حفظ برجام به دوش ایران باشدگفت‌وگو|یک نماینده مجلس: اروپایی‌ها توان لازم برای حفظ برجام را ندارندعملکرد اروپایی‌ها در برابر نقض عهد آمریکایی‌‌ها در برجام ضعیف بوده است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه اروپایی‌ها توان مقابله با سیاست‌های سلطه‌طلبانه آمریکایی‌ها را ندارند، گفت: متأسفانه دستگاه دیپلماسی کشور همچنان نسبت به حیات برجام و اجرای تعهدات اروپایی‌ها امیدوار است که معتقدم دولتمردان باید از اروپایی‌ها نیز قطع امید کنند.

جاسمی اضافه کرد: تصمیمات لازم برای برداشتن گام‌های بعدی در جهت کاهش تعهدات برجامی ایران اتخاذ شده است و در موقع لزوم عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایران تاکنون هیچ اقدام عملی از سوی اروپایی‌ها در راستای اجرای برجام مشاهده نکرده است، تأکید کرد: ماجمهوری اسلامی ایران برای کاهش تعهدات هسته‌ای‌اش در چارچوب برجام معطل اروپایی‌ها نخواهد ماند، ما مصمم به برداشتن گام‌های بعدی کاهش تعهدات برجامی هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: گام‌های بعدی کاهش تعهدات برجامی ایران می‌بایست محکم‌تر از گام‌های قبلی برداشته شود، البته اروپایی‌ها نیز تاکنون خلاف تعهدات‌شان در چارچوب برجام عمل کرده‌اند و ما نیز باید اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط برجام کمیسیون امنیت ملی کمیسیون های مجلس سید قاسم جاسمی نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برجام کمیسیون امنیت ملی کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس برجام کمیسیون امنیت ملی کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۸۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا

باشگاه بارسلونا باید امیدوار باشد قهرمان جدید بوندس‌لیگا، از رسیدن به فینال رقابت‌های لیگ اروپا باز بماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بارسلونا اگرچه در این فصل لالیگا دست از قهرمانی شسته، اما یکی از مهمترین اهدافش را که کسب سهمیه لیگ قهرمانان بوده، محقق کرده است. با این وجود برنامه‌های تیم ژاوی هرناندس برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان ممکن است دستخوش تغییراتی شود که دیگر به خودش و جایگاهی که در پایان فصل در جدول لالیگا خواهد داشت، وابسته نیست.

افزایش تعداد تیم‌ها در نسخه جدید لیگ قهرمانان اروپا از 26 به 32 تیم، سبب ایجاد تغییراتی در شیوه چیدمان تیم‌ها در مرحله گروهی شده است که براساس آن در حال حاضر بارسلونا در گلدان یک یعنی جزو سرگروه‌ها قرار دارد، اما ماندن کاتالان‌ها در این جایگاه قطعی نیست و نتایج بازی‌های باقیمانده از رقابت‌های اروپایی فصل جاری می‌تواند آن را تغییر دهد.

پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی

 

مهمترین و احتمالاً بدترین اتفاقی که ممکن است برای شاگردان ژاوی هرناندس رخ دهد، قهرمانی بایرلورکوزن در رقابت‌های لیگ اروپای فصل جاری است، اما نه فقط قهرمانی بلکه نباختن این تیم در 90 دقیقه معمول فینال لیگ اروپا نیز به ضرر بارسلونا تمام می‌شود. قهرمان جدید بوندس‌لیگا که در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا رم را در ایتالیا با نتیجه 2 بر صفر شکست داد، در صورت یکسره کردن نماینده سری A در بازی برگشت و صعود به فینال، در رده‌بندی باشگاهی یوفا در فصل 24-2023 با بارسلونا برابر خواهد شد.

از این رو پیروزی یا حتی تساوی در 90 دقیقه فینال لیگ اروپا امتیازات، نماینده آلمان را افزایش می‌دهد و موجب سبقت گرفتن آن از بارسلونا و جابه‌جایی آن از جمع سرگروه‌ها به گلدان تیم‌های دوم خواهد شد که این اتفاق به طور بالقوه قرعه‌ای دشوارتر را پیش روی ژاوی و مردانش قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا
  • رده‌بندی جدید لیگ‌های اروپایی؛ سری آ پس از 17 سال در بین دو لیگ برتر اروپا!
  • در سفر رافائل گروسی به تهران موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • آیا در سفر گروسی موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • گفتگوی بورل و امیرعبداللهیان در آستانه سفر گروسی؛ رئیس دیپلماسی اروپا به وزیر خارجه ایران چه گفت؟
  • حکم دادگاه لاهه برای دستگیری نتانیاهو جدی است
  • گلایه امری از لیگ برتر: جلوی رویای تیم‌ها را می‌گیرند!