Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه هلدینگ صبا جهاد وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری، فخرالله مولایی افزود: پیرو دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محموله های کمکی این هلدینگ طی چند مرحله بین آسیب دیدگان زلزله آذربایجان شرقی توزیع شده است.

وی تصریح کرد: محوله های اهدایی شرکت های تابعه این هلدینگ از جمله صنایع شیر ایران(پگاه)، صنایع غذایی پیچک، فرآورده های شیلاتی بندر عباس و حمل نقل جاده ای فجر جهاد، شامل اقلامی همچون پتو، لباس گرم، آب معدنی، محصولات لبنی، انواع کنسروجات به ارزش تقریبی یک میلیارد و۳۵۰ میلیون ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: شرکت پگاه آذربایجان شرقی به عنوان پایگاه امداد رسانی هلدینگ از ساعات اولیه وقوع زلزله در مناطق زلزله زده حاضر بود و طی هماهنگی کامل با ستاد بحران و دیگر ارگان های مرتبط در استان آذر بایجان شرقی، پیگیر وضعیت کمک رسانی به حادثه دیدگان بود.
وی افزود: بر اساس نیازسنجی های انجام گرفته از این مناطق زلزله زده، کمک های این هلدینگ به  هموطنان آسیب دیده تداوم خواهد داشت.

بر اثر وقوع زمین لرزه  ۵.۹ ریشتری ۱۷ آبان امسال در آذربایجان شرقی حدود پنج هزار واحد مسکونی در روستاهای سراب و میانه آسیب دید، به دنبال این زلزله پنج نفر در روستای ورنکش شهرستان میانه جان خود را از دست دادند و ۵۸۴ نفر مصدوم شدند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یاسر رهبردین در این بازدید، با حضور در روستاهای خنجر خان و مرتضی قلی کندی، اقدامات انجام شده برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله و زیرساخت های خدماتی از جمله تامین آب شرب این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در این بازدید با ارائه گزارش از نحوه تامین آب شرب این روستاها اظهار داشت: در پی وقوع زلزله و بروز خسارت به چاه تامین کننده آب شرب روستاهای خنجر خان و موسی قلی کندی با مساعدت استاندار آذربایجان غربی، در کوتاهترین زمان ممکن حفر و تجهیز چاه ها انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 یداله سلطانی گفت :شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اولین روز وقوع زلزله در روستاهای مذکور حضور داشت و به امداد رسانی و حل مشکلات آب شرب پرداخت.

دیگر خبرها

  • سرمایه هلدینگ خلیج فارس نباید خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • ۱۰۰درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی است
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی