Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه‌ای از امکان ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی آزمون جذب داوطلبان تصدی امر قضا در سازمان قضایی نیروهای مسلح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه‌ای از امکان ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی آزمون جذب داوطلبان تصدی امر قضا در سازمان قضایی نیروهای مسلح خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون تصدی منصب قضا ویژه سازمان قضائی نیروهای مسلح می‌رساند، در صورتی که موفق به ثبت مشخصات فردی خود نشده‌اند از طریق منوی ثبت نام و ویرایش اطلاعات اقدام نمایند.

داوطلبان با مراجعه به سایت معاونت منابع انسانی به آدرس https://qazahrm.eadl.ir و ورود به سامانه آزمون سازمان قضائی نیروهای مسلح (به آدرس http://jazb9.qazahrm.ir/ ) می توانند ضمن مطالعه اطلاعیه تکمیلی آزمون جذب داوطلبان تصدی امر قضا در سازمان قضایی نیروهای مسلح نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد بسیج هفته بسیج راهپیمایی کانون های فرهنگی هنری مساجد اغتشاشات اخیر در کشور اغتشاشات مساجد مجلس محکومیت اغتشاشات اخیر قوه قضائیه قوه قضاییه آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، راضیه سلطان عباسی افزود: داوطلبان می‌توانند برای نام نویسی بصورت غیر حضوری به درگاه paziresh.whc.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۵۴۷۶۷۰۰ تماس بگیرند.

وی گفت: داوطلبان همچنین برای نام نویسی حضوری می‌توانند به آدرس؛ خیابان آیت الله غفاری، روبروی فرهنگسرای طوبی، مدرسه علمیه الزهراء (س) مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

عباسی افزود: تحصیل رایگان، اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی)، تحصیل در مقاطع عالی، بهرمندی از خوابگاه و مهدکودک از مزایای نام نویسی در حوزه‌های علمیه خوهران است.

دیگر خبرها

  • ۲۵ تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور کشف شد
  • اطلاعیه برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی)
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس توسط سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان