Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء درباره پیام راهیپمایی مردم در حمایت از امنیت کشور و محکومیت اغتشاشات اخیر گفت: الحمدلله مردم بصیر و همیشه در صحنه ما در لحظه های حیاتی و مهم نقش خودشان را ایفا می کنند و در صحنه هستند.

سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره پیام راهیپمایی مردم در حمایت از امنیت کشور و محکومیت اغتشاشات اخیر گفت: الحمدلله مردم بصیر و همیشه در صحنه ما در لحظه های حیاتی و مهم نقش خودشان را ایفا می کنند و در صحنه هستند؛ حتی اگر از بعضی عملکردهای مسئولین ناراحت و گله مند باشند اما همواره هدفشان این است که اصل نظام را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه امروز شاهد حضور مردم حضور برای حمایت از اصل نظام هستیم گفت: امیدوار هستیم که مسئولان هم پاسخ مثبت بدهند و تلاش کنند تا دغدغه های مردم را رعایت کنند، مسائل آنها را حل کنند. همه باید مراقبت کنیم که در این شرایط اقتصادی و فشارهایی که وجود دارد نگذاریم که دشمن سوءاستفاده و نفوذ کند.

محمد با بیان اینکه الحمدالله مردم ما در بصیرت خیلی جلوتر از مسئولین هستند گفت: در جامعه مدنی باید این فرصت وجود داشته باشد تا مردم نگرانی ها و نقطه نظرات خود را بیان کنند و البته آگاهی رسانی در این موضوع خیلی مهم است.

وی در این باره افزود: در این حوادث دیدیم چون خوب اطلاع رسانی نشد ابتدای امر خیلی از مردم شوک شدند و حرکت های احساسی اتفاق افتاد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه اگر تدبیر در اجرای این قضیه بود شاهد این اتفاقات تلخ نبودیم اظهار کرد: باوجود این بلافاصله بعد از پیام مقام معظم رهبری همه مردم یکپارچه جهت را عوض کردند و علیرغم دغدغه هایی که داشتند همه یکصدا پشت نظام حرکت کردند.

انتهای پیام/

۱۳۹۸ سه شنبه ۵ آذر | ساعت:11:50 دانلودDownload کلیدواژه: اغتشاشات راهیپمایی تهران میدان انقلاب گرانی بنزین یارانه معیشتی اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار فیلم/ نماهنگ قصه برنده ها بمناسبت فرارسیدن هفته بسیج منتشر شد درآمد افزایش قیمت سوخت کجا هزینه می شود؟ فیلم/ تعجب مردم از سرعت عمل اغتشاشگران در به آشوب کشیدن کشور سردار سلیمانی: بسیج وارد دوره جدیدی شده که متناسب با دوره جدید باید خود را بازپروری کند/ قائم مقام سازمان صدا و سیما: بالغ بر ۸۲ درصد شهدای دفاع مقدس بسیجیان بودند از موفقیت های بسیج در عرصه فضای مجازی رضایت داریم/ حضور بسیجیان در فضای مجازی خودجوش است+فیلم صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد دادستان کل کشور، در جریان سفر به استان هرمزگان و در دیدار با امام جمعه و نماینده، ولی فقیه در این استان، گفت: ارائه خدمات هوشمند به منظور تسهیل خدمت رسانی در امور قضائی به مردم از اولویت‌های سند تحول قضائی است.

وی افزایش نظارت‌ها و سرعت و دقت عمل در انجام وظایف محوله قضائی را به عنوان بخشی از رویکردهای اصلی و اهداف هوشمندسازی خدمات در این سند برشمرد.

دادستان کل کشور افزود: یکی از حوزه‌های خدمت رسانی به هم وطنان، تلاش برای حمایت از تولید و کسب کار و رفع موانع موجود بر سر راه تولیدکنندگان با تدوین برنامه‌های راهبردی در راستای تحقق شعار سال است.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی تصریح کرد: بنابراین هوشمند سازی در نظر گرفته شده در سند تحول قضائی به واسطه زمینه سازی برای تسریع خدمت رسانی به مردم و تولیدکنندگان، این فرصت را بیش از پیش فراهم می‌سازد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع در استان هرمزگان برای افزایش مشارکت مردمی در جهش تولید، عنوان کرد: در این سفر موضوعات و نیازمندی‌های مطرح شده از سوی متولیان و مسئولان هرمزگان جمع بندی شد و برای برنامه‌ریزی و ارائه راهکار به رئیس قوه قضائیه منتقل می‌شود.

کد خبر 6095675

دیگر خبرها

  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • خلجی: آرایش دشمن رسانه‌ای است
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • آمار شوکه‌کننده از تجاوزات اشغالگران به بخش کار و اقتصاد غزه