Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا  اظهار داشت: مسوولان اگر همه مطالبات مردم را نمی توانند حل کنند با گوش کردن به خواسته های مردم می توانند گره از مشکلاتشان بگشایند .
وی با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت ما هستند افزود: هر سازمانی برای ایفای نقش خود باید اتاق اندیشه ورزی داشته باشد و با آن نیازهای مردمی و منطقه را براساس برنامه در اولویت قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه گیلان در ادامه تصریح کرد:آنچه مایه رشد یک منطقه و حل مشکلات می شود همدلی و وحدت مسوولان است .

وی با اشاره به افزایش نرخ بنزین افزود: افزایش قیمت بنزین مشکل آفرین نیست و عده ای اغتشاش گر دست به تخریب زده اند اما نتوانستند به اهداف خود برسند و این امر نشان داد  رهبریت ایران اسلامی در دنیای امروز بی نظیر است.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی با بیان  این که  نظارت و هماهنگی سه قوا برای تنظیم بازار باید تداوم یابد اظهار داشت:تمام تلاش خود را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات بکارگیریم تا سیلی دیگری بر دشمنان نظام زده باشیم .

فرماندار شهرستان صومعه سرا هم در ادامه اظهار داشت: امانتداری آرای مردم در انتخابات از وظایف وزارت کشور است و در این راستا تمام تلاش و اقدامات لازم را انجام می دهیم. سیدجلال سیدمحمدی با اشاره به اینکه رسانه ها نقش مهمی در انتخاب آگاهانه مردم دارند افزود:برخی کانال ها و رسانه ها از ایجاد فضای کاذب تبلیغاتی در فضای مجازی خودداری کنند وی با اشاره به آمادگی کامل ستادهای اجرایی و نظارتی انتخابات در شهرستان صومعه سرا تاکید کرد : تمامی ادارات وظیفه همکاری برای بهتر برگزارشدن انتخابات با ستاد انتخابات را دارند.
سیدجلال سیدمحمدی افزود: دولت برای توسعه شهرستان صومعه سرا اقدامات خوبی را انجام داده و هم اکنون هم چند پروژه ملی در دست اجرا است. 

شهرستان صومعه سرا در ۲۵کیلومتری مرکز استان گیلان قرار دارد.

برچسب‌ها نماینده ولی فقیه گیلان جلسه شورای اداری فرمانداری صومعه سرا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه گیلان جلسه شورای اداری فرمانداری صومعه سرا نماینده ولی فقیه گیلان جلسه شورای اداری فرمانداری صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت

به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله سید نصیر رئیسی در اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: شهدا جان خود را برای حفاظت از جان، مال و خاک نثار کردند تا امروز امنیتی مثال زدنی بر این مرز و بوم حاکم شود و آنها به ما آموختند که چگونه راه عزت و افتخار را در پیش گیریم .  وی با بیان اینکه امروز صدای انقلاب و صدای شهیدان در دانشگاه‌های امریکا به گوش می‌رسد، افزود: مجریان و تریبون های امریکا می‌گوید دانشجویان دانشگاه‌های امریکا شعار اسلام، عدالت، عزت و اخلاق سر می‌دهند.  امام جمعه یاسوج ادامه داد: دیروز فریاد رهایی قدس و مرگ بر استکبار سردادیم اما امروز به برکت مقاومت شهیدان امروز همه شعار‌های که انقلاب داد در تمام کشور‌های جهان از زبان انسان‌های آزاده طنین‌انداز است. نماینده ولی فقیه در استان گفت: هر صدایی ک راه شهیدان را به فراموشی بسپارد صدای شیطان است. هر قلمی، هر بیانی و هر اندیشه‌ای که مردم را به ولنگاری دعوت کند صدای شیطان است و پرچم اسلام به زودی در سراسر جهان برافراشته خواهد شد.  نماینده ولی فقیه در استان احداث سد آبریز را مطالبه مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان کهگیلویه دانست و تاکید کرد: از دولت انقلابی رئیسی انتظار می رود به این مطالبه مردم توجه ویژه داشته باشد تا مردم این شهرستان بتوانند برای خود شغل پایدار ایجاد کنند چرا که احداث سد آبریز انقلابی در کشاورزی کهگیلویه ایجاد می کند. 

دیگر خبرها

  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند