Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@15:56:59 GMT

سیمئونه: بازی امشب، جدال اتلتیکو و رونالدو نیست

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۰۵۰۳

سیمئونه: بازی امشب، جدال اتلتیکو و رونالدو نیست

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید در آستانه دیدار امروز تیمش با یوونتوس می‌‌گوید معتقد نیست تنها خطر یووه برای اتلتیکو حضور کریستیانو رونالدو است.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه اتلتیکو مادرید امشب به تورین رفته و در چارچوب چمپیونزلیگ با یوونتوس بازی می‌کند، دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو می‌گوید با اینکه کریستیانو رونالدو ستاره یووه را بازیکنی فوق‌العاده می‌داند ولی او و تیمش تنها نگران رونالدو نیستند بلکه یوونتوس را تیمی با کیفیت می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این در حالی است که رونالدو تا کنون در رقابتهای مختلف 25 بار دروازه اتلتیکو را باز کرده. ولی رونالدو در هفته‌های اخیر از آمادگی جسمانی کامل برخوردار نبوده و حتی حضورش در بازی امشب مقابل اتلتیکو در هاله ابهام قرار دارد.

 

سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب تیمش با یوونتوس با اذعان به اینکه رونالدو بازیکنی فوق‌العاده است گفت او و تیمش کل تیم یوونتوس را پرقدرت می‌دانند و تنها نگران روبرو شدن با یک بازیکن نیستند. سیمئونه در این باره گفت:" رونالدو همیشه در مقابل ما خیلی خوب بازی کرده. او بهترین است، یک بازیکن فوق‌العاده. رونالدو می‌داند چطور باید برای حریف مشکل ایجاد کند ولی من معتقد نیستم که بازی امشب تنها جدال اتلتیکو و رونالدو است".

 

 

سرمربی اتلتیکو در ادامه گفت:" ما بی‌صبرانه منتظریم تا در استادیوم فوق‌العاده یوونتوس به مصاف این تیم برویم و می‌خواهیم یک بازی عالی داشته باشیم. ما در مقابل یک تیم خیلی قوی و دشوار بازی عالی‌ای خواهیم داشت".

 

دیگو سیمئونه (سرمربی) کریستیانو رونالدو یوونتوس اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیگو سیمئونه سرمربی کریستیانو رونالدو یوونتوس اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۰۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد

به گزارش همشهری آنلاین، رونالدو سهام خود در باشگاه فوتبال کروزیرو برزیل را فروخت. گزارش شده است که این فوتبالیست پیشین و مشهور جهان ۱۰۹ میلیون یورو برای ۹۰ درصد سهام باشگاه دریافت کرده است.

رونالدو گفت پس از فروش سهام کروزیرو هدف بعدی او باشگاه وایادولید اسپانیا است.

رونالدو دو بار قهرمان جهان، دو بار قهرمان جام ملت‌های آمریکا، دو بار قهرمان اسپانیا با رئال مادرید و دو بار برنده توپ طلا است. او در سال ۲۰۱۱ از فوتبال خداحافظی کرد.

مهاجم پیشین تیم ملی برزیل در دسامبر ۲۰۲۱ مالک کروزیرو شد و این تیم با هدایت او به سری A برزیل بازگشت و فصل گذشته را در رده چهاردهم به پایان رساند. در سال ۲۰۱۸، رونالدو ۵۱ درصد از سهام باشگاه اسپانیایی وایادولید را با هزینه ۳۰ میلیون یورویی خرید.

کد خبر 848379 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی کریستیانو رونالدو

دیگر خبرها

  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه