Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:24:15 GMT

خطای پنالتی روی دیاباته دیده نشد؟ (گزارش تصویری)

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۰۷۰۱

مهاجم هدف استقلال در جریان بازی با نساجی در محوطه جریمه متوقف شد که در این بین بازیکنان این تیم اعتقاد داشتند خطای پنالتی اتفاق داده است.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال روز گذشته با پیروزی دو بر یک برابر نساجی اختلاف خود را با صادر جدول به دو امتیاز رساند اما در جریان بازی اتفاقی افتاد که بازیکنان این تیم به داوری اعتراض داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این صحنه در محوطه جریمه شیخ دیاباته با حامد شیری برخورد داشت و به نظر می رسید مدافع پیکان دست مهاجم استقلال را گرفته است که البته از نظر داور بازی این صحنه خطا نبود.

 

با این حال بیشتر کارشناسان داوری تصمیم داور بازی را تایید کردند و معتقد بودند شدت برخورد برای اعلام خطا کافی نبوده است.

 

البته استقلال با دو گل علی کریمی و مهدی قائدی توانست به سه امتیاز بازی برسد تا تصمیم داور چندان در نتیجه این بازی تاثیرگذار نباشد.

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

 

دیاباته استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیاباته استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امروز خیرونا و بارسا علاوه بر اینکه به ‏عنوان دربی کاتالونیا همیشه حساس بوده است اما برای بارسلونا ‏اهمیت خاص دیگری هم دارد.‏

بارسا اگر امروز نتواند به پیروزی برسد قهرمانی زودهنگام را به رئال ‏هدیه داده است. دیدار دو تیم با دو گل زودهنگام در دقایق 3 و 4 با ‏تساوی دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه 45+1 لامینه یامال در محوطه ‏جریمه خیرونا سرنگون شد. ‏

لامینه یامال از سمت راست قصد ورود به محوطه جریمه خیرونا را ‏داشت که ضربه پای میگل به ساق پای او سرنگونش کرد. درحالیکه ‏بارسایی‌ها دستها را بالا برده و به پنالتی اعتقاد داشتند بازیکنان ‏خیرونا داور را احاطه کرده و می‌گفتند خطا بیرون از محوطه جریمه ‏اتفاق افتاده است. داور بعد از بررسی صحنه با مانیتور وی‌ای‌آر نقطه ‏یازده قدم را نشان داد و لواندوفسکی توپ را وارد دروازه کرد تا بارسا ‌‏2-1 پیش بیفتد.

با وجود اعتراض برخی هواداران رئال مادرید در شبکه‌های اجتماعی ‏کارشناسان داوری در رسانه‌های مادرید هم معتقد بودند پنالتی به ‏درستی اعلام شده است. پرز بورول، کارشناس داوری مارکا، گفت:"در ‏تصاویر مشخص است که میگل رودریگز روی خط محوطه ساق پای ‏یامال را می‌زند و پنالتی به درستی اعلام شده است". ‏

دیگر خبرها

  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود