Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکرین رنت، فاز سوم تولیدات دنیای سینمایی مارول امسال به پایان رسید و شخصیت‌های مرد آهنی و کاپیتان آمریکا در فیلم سینمایی «انتقام جویان: پایان بازی» به آخر خط رسیدند؛ حالا این شرکت روی شخصیت‌های دیگر خود تمرکز می‌کند.

حالا مارول به دنبال ادامه فاز تولیدات سینمایی خود است؛ در فاز چهارم تولیدات سینمایی مارول، فیلم سینمایی «بیوه سیاه» سال آینده اکران می‌شود که داستان شخصیت ناتاشا رومانوف را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این شخصیت در فیلم «انتقام جویان: پایان بازی» کشته شده بود، ولی در فیلم «بیوه سیاه» قرار است داستان‌های گفته نشده این شخصیت پیش از مرگش روایت شود.

در پروژه دیگر از فاز چهارم دنیای مارول، شخصیت ثور با فیلم «ثور: عشق و تندر» به سینما خواهد آمد که تایکا وایتیتی کارگردانی آن را برعهده دارد. کریس همسورث بازیگر نقش اصلی این فیلم خواهد بود و اعلام کرده، هنوز فیلمنامه پروژه جدید «ثور: عشق و تندر» را نخوانده است، اما ساخت آن از اواسط سال ۲۰۲۰ میلادی آغاز خواهد شد. بازیگران دیگری که مجدداً به این پروژه اضافه شده اند، شامل تسا تامپسون و ناتالی پورتمن می‌شوند.

همسورث در مصاحبه با توکیو کمیک کان اظهار کرد: هنوز فیلمنامه را نخوانده است، اما می‌داند که تیم سازنده به سختی روی این فیلم کار می‌کنند تا چیزی تازه و جدید به مخاطبان ارائه دهند. او در ادامه تایید کرد که برنامه این است در میانه سال ۲۰۲۰ این فیلم فیلمبرداری شود تا به تاریخ نوامبر ۲۰۲۱ برای اکران برسد.

پیش از این اعلام شده بود که ساخت این فیلم(ثور: عشق و تندر) از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود. گفته می‌شود این تاخیر به دلیل مشغله کاری  تایکا وایتیتی، کارگردان این فیلم است. او به تازگی فیلم سینمایی «خرگوش جوجو» را ساخته و هم اکنون روی فیلم «گل بعدی پیروز است» کار می‌کند. فیلم خرگوش جوجو از مدعیان اسکار امسال محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان! (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف زنده حیوان ماقبل تاریخ (فیلم) گورکن عسل خوار قهرمان به تنهایی سه پلنگ را شکست داد ! (فیلم) طوطی کیا ، یکی از شگفت انگیز ترین پرنده بی رحم دنیا (فیلم)

دیگر خبرها

  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • «همسایه شما، زهره» بیانگر بی‌مهری جامعه/ درخشنده دردی لاعلاج ساخته است
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان! (فیلم)
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)